۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
پنجعلی:

تيمی در ايران، زورش به پرسپوليس نمی‌رسد

كاپيتان سابق پرسپوليس معتقد است تيم برانكو در حال حاضر بهترين تيم ايران است و هيچ تيمي در ليگ برتر زورش به پرسپوليس نمي‌رسد.
کد خبر: ۷۵۱۰۵

به گزارش «دی اسپورت؛ محمد پنجعلي كاپيتان سابق پرسپوليس معتقد است تيم برانكو در حال حاضر بهترين تيم ايران است و هيچ تيمي در ليگ برتر زورش به پرسپوليس نمي‌رسد و هواداران از برد تيم مقابل تيم‌هاي مختلف مطمئن بوده و بيشتر دنبال تفاضل گل هستند. به اعتقاد پنجعلي تيم برانكو آنقدر خوب است كه تيم دهه 60 پرسپوليس را براي او تداعي مي‌كند.

بازي پرسپوليس – پيكان چطور بود؟

بازي خيلي خوبي بود. بچه‌ها موقعيت‌هاي خوبي ايجاد كردند و نتيجه هم خوب بود. پيكان همان دقايق اول بازي گل خورد و غافلگير شد. البته تيم اگر حرفه‌اي باشد بايد بداند كه بازي 90 دقيقه است و نبايد غافلگير شد. البته بحث اين است كه زور هيچ تيمي در ليگ ما به پرسپوليس نمي‌رسد مگر اينكه روز بد پرسپوليس باشد و نتواند نتيجه بگيرد. همه قبول دارند كه پرسپوليس در حال حاضر بهترين تيم ايران است و مردم مي‌آيند كه فقط برد پرسپوليس را ببينند و دنبال تعداد گل بيشتر هستند. دوران ما هم همين‌طور بود و مردم خيال‌شان راحت بود كه مي‌بريم و تيم برانكو آن روزها را تداعي مي‌كند. حمايت هواداران بايد ادامه داشته باشد و بچه‌هاي تيم هم همچنان بايد تلاش كنند. درست است كه پرسپوليس با بقيه تيم‌ها فاصله امتيازي دارد و احتمال قهرماني‌اش زياد است اما دوست داريم با اقتدار قهرمان شود تا دلنشين‌تر باشد.
چه تصوري از بازي پرسپوليس – سپاهان داريد؟

سپاهان غيرقابل پيش‌بيني است چون فراز و نشيب زياد دارد اما جلوي پرسپوليس خيلي انگيزه دارند چرا كه چند ميليون نفر اين بازي را مي‌بينند و البته حمايت مردم در استاديوم هم از پرسپوليس بي‌نظير است.
حضور منصور ابراهيم‌زاده به عنوان سرمربي جديد سپاهان تاثيري در اين بازي خواهد داشت؟

ممكن است يك شوك مثبت به تيم‌شان وارد كند و مي‌تواند انگيزه‌اي براي آنها باشد و بازي قشنگي از آب دربيايد.
ابراهيم‌زاده در اين چند روزه مي‌تواند كار خاصي براي سپاهان بكند؟

به هر حال يكسري برنامه‌هايي حتما دارد و سعي مي‌كند نقاط ضعف تيمش را برطرف كند. در فوتبال به سرعت نمي‌شود كاري كرد و بيشتر بحث انگيزه‌هاست مثل استقلال كه از وقتي مربي جديدش آمد نتيجه گرفته است. مربي نمي‌تواند معجزه كند بلكه بيشتر بحث روحي و رواني است كه مي‌تواند تاثيرگذار باشد.
غيبت رسول نويدكيا كه بازيكن محوري سپاهان است، مي‌تواند در روند تيمي آنها مقابل پرسپوليس تاثيري بگذارد؟

پرسپوليس هم كمال را ندارد و خيلي‌ها هم از پرسپوليس رفتند اما چون يك تيم هستند، تاثير زيادي روي پرسپوليس نگذاشت و بچه‌هاي ديگر جاي بازيكنان قبلي و فيكس تيم را پر كرده‌اند و هيچ مشكلي پيش نيامد. نويدكيا بازيكن محوري سپاهان بوده و از هافبك‌هاي خوب فوتبال ماست و ممكن است تاثير بگذارد اما تيم اگر تيم باشد روي نفر زياد حساب نمي‌كند.
سپاهان با شرايطي كه در حال حاضر دارد، در آزادي شانسي براي برد مقابل پرسپوليس دارد؟

در فوتبال چيزي معلوم نيست چون فوتبال غيرقابل پيش‌بيني است. بردن اين پرسپوليس خيلي سخت است اما نمي‌شود پيش‌بيني كرد. در حالت عادي تيمي نيست كه از نظر فوتبالي حريف پرسپوليس شود چون سرتر از همه در ليگ ما بازي مي‌كنند و موقعيت‌هاي زيادي هم ايجاد مي‌كنند و اگر در يك بازي نتيجه نگيرد، روي بدشانسي‌اش است چون پرسپوليس در بعضي از بازي‌ها موقعيت‌هاي زيادي از دست مي‌دهد و اين اتفاقات فوتبال است اما در حال عادي زور سپاهان به پرسپوليس نمي‌رسد.


ترند های روز