۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
فعلا توجهی به جام حذفی نداریم

امیری : برای انتقام به مصاف فجرسپاسی می رویم

هافبک تیم فوتبال خونه به خونه گفت: در این هفته تمرینات منسجم و تاثیرگذاری را پشت سر گذاشتیم و از هر نظر آماده دیدار با فجر سپاسی شیراز هستیم.
کد خبر: ۷۵۱۱۵

به گزارش "دی اسپورت" , مهران امیری بازیکن خونه به خونه بابل در گفتگویی اظهار داشت: وقفه بوجود آمده در دیدار معوقه با نساجی نیز کمک زیادی کرد تا هماهنگی بیشتری بین بازیکنان رقم بخورد و از هر نظر آماده دیدار با فجرسپاسی باشیم.

 

امیری در ادامه افزود: قبل از اسکوچیچ با تفکرات جواد نکونام پیش می رفتیم ولی بعد از حضور ایشان تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا خود را با تغییرات صورت گرفته و تاکتیک های دراگان وفق دهیم. 

 

وی خاطرنشان کرد: اسکوچیچ در بدو ورود تلاش کرد ارتباطش با بازیکنان را زیاد کند تا ما بهتر بتوانیم نکات تاکتیکی را فرا گیریم.

 

هافبک خونه به خونه در خصوص دیدار این هفته تیمش نیز گفت: فجر سپاسی تیم استخوان داری است و از نظر فوتبالی یکی از تیم های خوب لیگ یک به شمار می رود. فجر هفته های اخیر نیز نتایج جالب توجهی کسب کرده است و هفته گذشته موفق شد تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان را شکست دهد. کاری که فقط ما توانسته بودیم انجام دهیم.

 

مهران امیری در ادامه افزود: مطمئن باشید ما برای برد به شیراز می رویم و انتقام شکست بازی رفت مقابل این تیم نیز انگیزه بازیکنان را بالا برده است.

 

وی تصریح کرد: سه امتیاز این دیدار در جایگاه مان در جدول رده بندی نیز بسیار تاثیر گذار است. فکر می کنم سه دیدار متوالی مقابل فجرسپاسی، نساجی و نفت مسجدسلیمان تکلیف ما روشن می کند و پیروزی در این سه دیدار شرایط مان را در جدول بسیار امیدوارکننده خواهد کرد. البته ما عادت کردیم بازی به بازی پیش برویم و یقیناً فکر ما روی پیروزی مقابل فجرسپاسی معطوف شده است.

 

 

مهران امیری با بیان اینکه حمایت هواداران خونه به خونه از بازیکنان دلگرم کننده است، گفت: آنها در تمام بازی ها عاشقانه تیم را تشویق می کنند که تقدیر و تشکر دارد. بازی مقابل این هواداران پرشور و متعصب واقعا دلنشین و لذت بخش است و امیدوارم با پیروزی در دیدار مقابل فجر بتوانیم دل تک‌تک این عزیزان را شاد کنیم.

 

امیری در خصوص جام حذفی و صعود استقلال به فینال نیز گفت: هنوز زود است به جام حذفی فکر کنیم. ما قبل از فینال باید استقلال خوزستان را شکست دهیم و در بازی های قبل مقابل مشکی پوشان و گسترش فولاد نیز نشان دادیم به راحتی باج نمی دهیم و با برنامه و تاکتیک پیش می رویم.

 

وی در پاسخ به این سوار که آیا خونه به خونه می تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشت یک تیم لیگ یکی قهرمان جام حذفی شویم ولی ما هم قسم شدیم این تابو را بشکنیم و نام خونه به خونه را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنیم. در هر پست بازیکنان قابلی داریم و نشان دادیم خونه به خونه پتانسیل بالایی برای قهرمانی دارد.

 

هافبک خونه به خونه در پایان گفت: البته در حال حاضر فکر خود را روی بازی های لیگ معطوف کردیم و هدف مان این نیست که مانند فصول گذشته پنجم یا ششم شویم. تیم واقعا خوبی داریم و از اینکه این مجموعه در کنار هم جمع شده اند خوشحالم. شک نکنید ما عزم خود را جزم کردیم تا با تیم خونه به خونه یکی از دو سهمیه صعود به لیگ برتر را کسب کنیم.

 

منبع : ایلنا