۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
اختصاصی دی اسپورت،

دبل شهرداری همدان در روز جوانگرایی بعثت

دی اسپورت:در هفته بیستم لیگ دسته دوم شهرداری همدان با نتیجه2بر1میزبانش بعثت کرمانشاه را شکست داد.
کد خبر: ۷۵۱۳۵

به گزارش"دی اسپورت"،در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور بعثت کرمانشاه در ورزشگاه انقلاب و درپیشگاه هوادارانش میزبان شهرداری همدان بود که در نهایت این بازی حساس را با نتیجه2بر1واگذار کرد.

 

بازیکنان بعثت کرمانشاه:

 

میلاد قمری. میلاد رستمی (کاپیتان). مهدی سرداری. امید قلی زاده. پوریا خضری. مهران احمدی. پوریا درکه. علی محمدی.سجادسیاه کمری.میلاد نجمی.علیرضا خسروی

 

بازیکنان شهرداری همدان:

 

داوود اژدری-مجید شعبانی-ایمان احتظاظی-میلاد باقری-پیمان حشمتی-کاظم صالحی-رضا کوهی-حسن ذوالفقاری-امین سوهانیان-مصطفی قیصری-مهدی زارعی

 

در روزی که بعثت کرمانشاه برای صعود به شدت به 3امتیاز دیدار خانگی مقابل شهرداری همدان نیاز داشت عملکرد فوق العاده اژدری دروازه بان شهرداری همدان که به واقع در حد لیگ برتر درون دروازه تیم همدانی انجام وظیفه می کرد و بی دقتی مهاجمان کم تجربه بعثت باعث شد تا نتیجه، عکس دلخواه بعثتی ها رقم بخورد و شانس صعود این تیم کم شود. میتوان این جمله را خلاصه این بازی در نظر گرفت.

 

در ابتدای بازی با توجه به حساسیت بالا، دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند دقیقه13روی یک ضربه کاشته خطرناک برای بعثت کرمانشاه در حالی که توپ از همه عبور کرده بود در لحظه آخر این اژدری بود که با عملکرد عالی خودش مانع گل شدن توپ شد.


دقیقه23باز هم بعثت کرمانشاه روی حملات زهردار خودش میتوانست توسط میلاد نجمی به گل برسد اما این بازیکن قدر موقعیت حاصل شده در محوطه جریمه را ندانست و با بی دقتی تمام بالای دروازه شهرداری همدان را نشانه گرفت.

 

دقیقه32درحالی که بعثت کرمانشاه چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داده بود حسن ذوالفقاری با استفاده از فاصله ایجاد شده بین مدافعان بعثت و نفوذ هوشمندانه خود موفق شد گل نخست شهرداری همدان را با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کند.

 

دقیقه34روی حمله از جناح چپ بعثتی ها داور در کنار خط محوطه جریمه شهرداری همدان یک ضربه خطا به سود بعثت اعلام کرد اما با توجه به فاصله زیاد داور از این صحنه مشکوک کادر و بازیکنان بعثت به شدت اعتقاد داشتند که این خطا در داخل محوطه اتفاق افتاده است.این ضربه کاشته را امید قلی زاده با ضربه سر خطرناکی همراه کرد اما توپ این بازیکن هم از بالای دروازه شهرداری به بیرون رفت.

 

دقیقه37حملات بعثت کرمانشاه به اوج خود رسیده بود و به فاصله20ثانیه یکبار دیرک دروازه شهرداری همدان به لرزه در آمد و یکبار هم که دروازه بان تسلیم شده بود شوت سرقلی را در لحظه آخر مدافع شهرداری همدان از روی خط دروازه بیرون کشید.

 

دقیقه40باز هم در صحنه ای مشکوک مهاجم بعثت در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور این صحنه را تمارض تشخیص داد که با اعتراض شدید کادر و بازیکنان بعثت همراه شد.

 

اما در حالی که3دقیقه از وقت اضافه نیمه نخست گذشته بود روی نفوذ عالی قلی زاده مدافعان شهرداری روی این بازیکن مرتکب خطای پنالتی شدند که این پنالتی را سجاد سیاه کمری در حالی که اژدری جهت توپ را هم تشخیص داده بود تبدیل به گل کرد تا نیمه نخست با تساوی1بر1به پایان برسد.

 

نیمه دوم را بعثت کرمانشاه طوفانی آغاز کرد که باعث شده بود تیم همدانی به شدت در لاک دفاعی فرو رود.

 

دقیقه48شوت سرقلی را اژدری در دو مرحله به خوبی راهی کرنر کرد.

 

دقیقه50ضربه برگردان سجاد سیاه کمری درون محوطه جریمه از بالای دیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

 

یکی از صحنه هایی که بی دقتی و کم تجربه بودن برخی از بازیکنان بعثت را به معرض نمایش می گذاشت دقیقه65بود جایی که میلاد نجمی که تنها 2متر با دروازه فاصله داشت قدر توپی که بالای سرش آمد را ندانست و در کمال ناباوری کار بسیار سخت تر را انجام داد و توپ را از بالای دروازه شهرداری همدان به بیرون زد.

 

در حالی که بعثت در صدد ایجاد حملات پر دامنه تر بود دقیقه80روی یک ضد حمله تند و پرتعداد از سوی بازیکنان شهرداری همدان این رضا بهرامپور بود که به مانند گل نخست با یک بغل پای ساده گل دوم شهرداری همدان را نیز وارد دروازه میلاد قمری کرد.

 

دقیقه88ضربه کاشته خطرناک مهدی بازوکاران به شکلی خطرناک از کنار دروازه شهرداری همدان به بیرون رفت.

 

در نهایت نیز حملات و موقعیت های فراوان بعثت راه به جایی نبرد و در روزی که شهرداری همدان موقعیت چندانی نداشت از 2موقعیت خوب خود نهایت استفاده را برد و با2گلی که در این بازی به ثمر رساند شرایط خود را در جدول بهبود بخشید.3امتیاز حساس این بازی به شاگردان صمدیان رسید تا2هفته پایانی لیگ دو حساس و غیر قابل پیشبینی تر از گذشته شود.

 

شهرداری همدان در دور رفت این مسابقات هم با نتیجه2بر0موفق به شکست بعثت شده بود تا با این پیروزی موفق به ثبت دبل شود.

 

بعثت کرمانشاه با این باخت25امتیازی باقی ماند و با4پله سقوط در مکان هشتم جدول قرار گرفت این تیم هفته آینده باید در فومن به مصاف تیم صدرنشین شهرداری این شهر برود.

 

شهرداری همدان با این پیروزی26امتیازی شد تا به رده ششم جدول صعود کند این تیم هفته آینده در یک بازی بسیار حساس در همدان از تیم رده سومی پالایش آبادان پذیرایی می کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری