۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
اختصاصی دی اسپورت،

حواشی دیدار بعثت کرمانشاه - شهرداری همدان

دی اسپورت:در هفته بیستم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور شهرداری همدان با نتیجه2بر1بعثت کرمانشاه را شکست داد.
کد خبر: ۷۵۱۳۷

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیستم لیگ دسته دوم بعثت کرمانشاه در ورزشگاه انقلاب این شهر میزبان شهرداری همدان بود که این بازی با توجه به حساسیتش حواشی بسیاری هم در پی داشت.

 

پیش از آغاز بازی سرپرست تیم شهرداری همدان از ناظر تقاضا و اصرار داشت که یکی از بازیکنان تیم شهرداری که کارت بازی نداشت روی نیمکت حاضر شود که با نظر مخالف ناظر این دیدار روبرو شد.

 

تماشاگران کرمانشاهی استقبال خوبی از این دیدار کرده بودند و از دقیقه1تا پایان بازی تیم خود را تشویق می کردند.

 

در نیمه نخست و روی دو صحنه سرمربی و کادر تیم بعثت کرمانشاه به شدت اعتقاد داشتند که داور باید برای آن ها اعلام پنالتی می کرد اما پورباقر نظری مخالف آن ها داشت.

 

مسئولات اداراه ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان کرمانشاه در جایگاه ویژه ورزشگاه انقلاب کرمانشاه حاضر شدند و این بازی را از نزدیک نظاره گر بودند.

 

مدیرعامل باشگاه دالاهو کرمانشاه نیز به ورزشگاه آمده بود تا نمایش دیگر تیم کرمانشاهی را در زمین مسابقه ببیند.

 

در پایان نیمه نخست کادر و بازیکنان شهرداری همدان که از پنالتی لحظات پایانی نیمه نخست ناراحت بودند به سمت داور مسابقه حمله ور شدند که با دخالت نیروی انتظامی و مسئولان اداره ورزش و برخی از کادر بعثت درگیری بیشتری رخ نداد اما در حالی که درگیری ها پایان یافته بود یکی از بازیکنان شهرداری همدان به هواداران کرمانشاهی توهین کرد که باید دید ناظر بازی شنیده یا نه که اگر شنیده باشد مطمئنا جریمه سنگینی متوجه او خواهد شد.

 

تیم شهرداری همدان با9دقیقه تاخیر برای آغاز نیمه دوم در زمین مسابقه حاضر شد که به همین دلیل بازیکنان بعثت و داوران در طول این مدت خود را با دویدن در زمین گرم می کردند.

 

نکته جالب واکنش تماشاگران کرمانشاهی بود که به حواشی داخل زمین کوچک ترین واکنشی نشان ندادند و هیچ توهینی به بازیکنان و کادر تیم همدانی نکردند بلکه تمرکز خود را روی تشویق بعثت گذاشتند.

 

در پایان بازی کاروان تیم شهرداری همدان تا یک ساعت در رختکن حضور داشتند و جشن پیروزی در این بازی حساس را برگزار کردند.