۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
اختصاصی دی اسپورت،

رد پای بازیکن متخلف در تعیین سرنوشت صعود لیگ دویی ها

دی اسپورت:یکی از بازیکنان لیگ دویی در گروه سوم میتواند سرنوشت صعود تیم ها را تغییر دهد.
کد خبر: ۷۵۳۳۰

به گزارش"دی اسپورت"،تنها2هفته به پایان مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم باقی مانده و حساسیت این رقابت ها خصوصا در گروه سوم به اوج خود رسیده است.

 

رقابت در گروه سوم به خودی خود شانه به شانه و سخت دنبال می شود و معادلات فراوانی را میتوان برای صعود تیم ها متصور شد.

 

حال این رقابت سنگین با ردپای بازیکن متخلفی که در یکی از تیم های مدعی صعود به مرحله دوم حضور دارد سنگین تر و پیچیده تر می شود گویا این بازیکن قبل از باشگاه فعلی خود با باشگاه دیگری قرارداد داشته و بیشتر مبلغ قرارداد قبلی خود را دریافت کرده و بدون هیچ علتی بر سرتمرینات حاضر نشده و بدون کسب رضایت نامه از باشگاه قبلی و حتی بدون پرداخت خروج از استان با باشگاه فعلی خود قرارداد به امضا و ثبت رسانده جالب تر اینکه بازیکن متخلف در بازی های مختلف با شماره پیراهن های متفاوتی هم به میدان رفته که به همین علت های ذکر شده تیم های مختلفی که مقابل این تیم و این بازیکن بازی کرده اند شکایت دارند و خواهان رسیدگی به این پرونده هستند.

 

با شرایطی که گروه سوم لیگ دسته دوم دارد اگر واقعا این بازیکن دچار این تخلفات شده است باید هرچه سریع تر و تا قبل از پایان یافتن این دو هفته رای لازم در خصوص این پرونده صادر شود چرا که شرایط تیم ها برای صعود میتواند با رای که صادر می شود بسیار دچار تغییر شود.

 

مسئله دیگری که مطرح است اینکه اگر به واقع این بازیکن دچار تخلفات مذکور شده باشد نکته بسیار مهمی که حائز اهمیت فراوان می باشد اینکه در این شرایط بازیکن متخلف متحمل محرومیت یا باشگاه ثانوی نیز که بازیکن متخلف در آن توپ زده دچار محرومیت خواهد شد.

 

باید منتظر بود و دید در روزهای آتی چه خبر موثقی در این رابطه از مسئولان امر منتشر می شود و بدون شک با توجه به حساسیت امر دی اسپورت نیز این مسئله را به صورت ویژه پیگیری می کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری