۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
اختصاصی دی اسپورت؛

تعویض های اشتباه مهابادی بلای جان نساجی

دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ آزادگان پیگیری شد و در حساس ترین مسابقه هفته، خونه به خونه موفق شد در بابل، نساجی را با شکست ۲-۱ بدرقه کند.
کد خبر: ۷۵۴۴۷

به گزارش دی اسپورت؛ دیدار خونه به خونه و‌ نساجی در حالی برگزار شد که با توجه به شرایط جدولی دو تیم، بابلی ها نیاز بیشتری به پیروزی در این مسابقه حساس داشتند، به همین علت مهابادی، با ترکیبی کاملا دفاعی پا به میدان گذاشت.

 استفاده همزمان از محمود خمیسی، مرتضی غلامعلی تبار و ‌مجید بهروزی، مجتبی ممشلی و حسن نجفی در خط دفاعی و بازی کردن محمدرضا خرسند نیا و مهرداد عبدی در پست هافبک دفاعی نشان می داد که مهابادی بدش نمی آید فقط بازنده میدان لقب نگیرد. اما نکته قابل تامل عملکرد نساجی در بازی برابر خونه به خونه، تعویض هایی بود که کادرفنی این تیم برای دقایق مختلف بازی در نظر گرفتند.

 

مهابادی در اولین تعویضش رحمان جعفری، مهاجم زیر ۲۳ سال خود را به جای محمدرضا خرسندنیا وارد زمین کرد و سپس امیرحسین حسینی، مدافع بلند قامت تیم های پایه نساجی را به جای حسن نجفی به میدان فرستاد و درست چند دقیقه بعد، پس از صحبتی که سرمربی تیم با حسینی انجام داد، این بازیکن به ناگاه مصدوم شد و جایش را به مجتبی محبوب مجاز داد تا عملا هر سه تعویض نساجی ناکارامد از آب در بیاید.

 

در مورد مصدومیت حسینی این موضوع قابل ذکر است که شاهدان عینی معتقدند، مهابادی، سرمربی نساجی از وی خواست تا با مصدوم نشان دادن خود، علاوه بر تلف کردن زمان بازی، طوری رفتار کند که هواداران تعویض وی را تعویضی اجباری قلمداد کنند.



ترند های روز