۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
در جلسه مسئولان شهری صورت گرفت؛

حمایت تمام قد شهردار بندرعباس از تیم فوتبال شهرداری

شهردار بندرعباس به همراه مدیرعامل باشگاه ، سرپرست و سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در نشستی ، مسائل و مشکلات باشگاه را بررسی کردند.
کد خبر: ۷۵۴۵۳

به گزارش"دی اسپورت" ,  شهردار بندرعباس به همراه مدیرعامل باشگاه ، سرپرست و سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در نشستی ، مسائل و مشکلات باشگاه را بررسی کردند.

 

در این نشست مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: تیم فوتبال بزرگ‌سالان شهرداری بندرعباس از لحاظ فنی و آمادگی بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برد.

 

محمدمهدی جهانبخش ادامه داد: باید از حمایت شهردار محترم بندرعباس به این تیم کمال تشکر را کرد

 

وی تصریح کرد: تیم فوتبال بزرگ‌سالان شهرداری بندرعباس در این مرحله نیاز به حمایت جدی‌تری دارد و نیاز است حمایت‌های همه‌جانبه از این تیم صورت گیرد.

 

همچنین در این نشست شهردار بندرعباس، بیان کرد: با تمام قدرت از تیم شهرداری بندرعباس حمایت می کنیم  تا ان شاءالله با حفظ همین روند بعد از سالها به لیگ دسته اول کشور صعود کنیم.

 

عباس امینی زاده افزود: در گذشته کمی‌ها و کاستی‌هایی در باشگاه شهرداری بندرعباس وجود داشته است با تمام تلاش و با تشکیل کار گروه حمایتی از باشگاه در جهت برطرف کردن آن‌ها بر می‌آییم. و به زودی مشکلات تیم و به خصوص مشکلات مالی را برطرف خواهیم نمود

 

در ادامه علی نیکبخت سرمربی تیم شهرداری بندرعباس ضمن تشکر از شهردار و  مسوولان  و باشگاه، ضمن بیان مشکلات تیم ، گفت:این تیم پتانسیل این را دارد که با حمایت شهردار محترم و دیگر اعضای شورای شهر و مسوولان امسال به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند. به شاگردانم افتخار می کنم که با غیرت و تعصب مثال زدنی نتایج بسیار درخشانی را کسب نموده اند ، امیدوارم این حمایت ها از تیم بیشتر شود تا بار دیگر شاهد برگشت شور و شوق به فوتبال بندرعباس باشیم