۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

این همه مواد آتش زا چگونه وارد ورزشگاه بابل شد؟

دیدار خونه به خونه و نساجی با تمام حواشی اش به پایان رسید ولی نکته ای که در این میان کمتر به آن پرداخته شد، وجود فشفشه و مواد دودزا در ورزشگاه هفت تیر بابل بود که تعجب همگان را بر انگیخت.
کد خبر: ۷۵۴۵۸

به گزارش "دی اسپورت"؛ اتفاقات دیدارهای گذشته دو تیم نساجی و خونه به خونه موجب شد تا محمودزاده، مسوول برگزاری دیدارهای لیگ یک و همچنین مسوولان برگزاری این بازی بارها از وجود بیش از ۵۰۰ نفر از عوامل نیروی انتظامی و یگان ویژه در اطراف استادیوم صحبت کنند. نیروهایی که فارق از اتفاقات رخ داده، بدون شک وظیفه اصلی شان جلوگیری از ورود اشیای خطرناک به داخل ورزشگاه است ولی در جریان بازی جدا از سنگ و بطری هایی که به داخل زمین پرتاب شد، وجود فشفشه و مواد دودزا روی سکوهای منتسب به هواداران خونه به خونه بود که با کمی توجه به عکس هایی منتشر شده به سادگی می توان دریافت که این اشیا آنقدر هم کوچک نبوده که بتواند عوامل انتظامات درب ورودی را برای پیدا کردنش با مشکل مواجه کند.

 

حال سوالی که مطرح می شود این است که با توجه به بازرسی بدنی تماشاگران که عوامل برگزاری بازی به تناوب از آن صحبت می کردند، چگونه چنین مواد خطرناکی به داخل ورزشگاه راه یافته و در صورت رخ دادن اتفاقی ناگوار چه کسی می توانست پاسخگو باشد؟













ترند های روز