۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

عاشوری : دوست نداشتم مقابل تیم شهرم خوشحالی کنم

در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ آزادگان، خونه به خونه بابل موفق شد نساجی قائمشهر را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد. سجاد عاشوری، هافبک - مهاجم خونه به خونه تاثیرگذارترین بازیکن بابلی ها در این دیدار بود که با گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل، نقش بسزایی در برتری شاگردان اسکوچیچ ایفا کرد.
کد خبر: ۷۵۴۵۹

به گزارش "دی اسپورت" , در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ آزادگان، خونه به خونه بابل موفق شد نساجی قائمشهر را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد. سجاد عاشوری، هافبک - مهاجم خونه به خونه تاثیرگذارترین بازیکن بابلی ها در این دیدار بود که با گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل، نقش بسزایی در برتری شاگردان اسکوچیچ ایفا کرد.

 

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با سجاد عاشوری، هافبک - مهاجم خونه به خونه بابل را در زیر می خوانید.

 

از بازی مقابل نساجی آغاز کنیم


بازی با نساجی به دلیل شرایطی که دو تیم در جدول رده بندی داشتند، از حساسیت بالایی برخوردار بود، به طوری که پیروزی در این دیدار می توانست هر کدام از تیم ها را در موقعیت بهتری قرار دهد. بر همین اساس در طول هفته با آنالیزی که کادرفنی از تیم نساجی انجام داده بود، به خوبی روی نقاط ضعف و قدرت حریف کار کردیم و شکر خدا توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

در طول بازی، خونه به خونه به مراتب بهتر از نساجی در زمین ظاهر شد


خب همانطور که گفتم، ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و تنها برای کسب سه امتیاز پا به میدان گذاشتیم و اگر کمی خوش شانس تر بودیم یا پنالتی مان گل می شد، می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.

 

به نظر خودت، آیا زمین مسابقه در عملکرد دو تیم تاثیرگذار بود؟


ببینید اینکه بگوییم زمین و بارندگی های چند روز اخیر تاثیری در بازی دو تیم نداشت، اشتباه است ولی شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. به همین دلیل نمی توانیم بگوییم که به طور مثال یک تیم متضرر شده و یک تیم سود برده است.

 

پس از گلزنی شادی خاصی انجام ندادی، آیا دلیل خاصی داشت؟


من قائمشهری هستم و چند سال پیش در نساجی و برای همین هواداران بازی می کردم، پس از گلزنی واقعا دوست نداشتم در مقابل هواداران نساجی شادی کنم. تنها دلیلش همین بود.

 

با پایان بازی، باز هم اتفاقاتی در بیرون ورزشگاه رخ داد که موجب مجروح شدن برخی از هواداران دو تیم شد


ما در داخل ورزشگاه بودیم و پس از بازی تنها برخی از عکس ها را دیدیم که واقعا باید بگویم ناراحت شدم. بابل و قائمشهر، در فاصله بسیار کمی از هم قرار دارند و اصلا نباید چنین اتفاقاتی بین آنها رخ دهد که انشاله در ادامه دیگر شاهد چنین صحنه های دلخراشی نباشیم.

 

در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان برای خوانندگان ما بگویید


با سوت پایان بازی برابر نساجی، دیدار مقابل نفت برای ما آغاز شد. در این یکی دو روزه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و انشاله با حمایت هواداران مان از این بازی نیز با دست پر خارج شده و به صدر جدول نزدیک شویم.

 

حرف پایانی


خونه به خونه، امسال تیم خیلی خوبی است که همه ارکان باشگاه برای موفقیت این تیم و‌ صعود به لیگ برتر تلاش می کنیم که انشاله با یاری هوادارن مان بتوانیم به این مهم دست یابیم.



ترند های روز