۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

میرزازاد : آرزویم بازگشت ملوان به سطح اول فوتبال کشور است

نیما میرزازاد دروازه بان تیم های ملی پایه در این فصل مورد اعتماد نادر دست نشان سرمربی ملوان بندرانزلی قرار گرفت تا با درخشش در قفس توری تیم زادگاهش تحسین کارشناسان دروازه بانی را برانگیزد.
کد خبر: ۷۵۴۷۲

نیما میرزازاد دروازه بان جوان ملوان بندرانزلی در مورد شرایط تیمش به خبرنگار دی اسپورت گفت : ملوان امسال تغییرات زیادی داشته و به نسبت سال های گذشته به مراتب جوانتر شده است. به هر حال این همه تغییر و جذب بازیکن جوان نیاز به زمان بیشتری دارد تا با افکار کادر فنی آشنا شده و با هم هماهنگ شوند.

 

میرزاد ادامه داد : اگر بازی هفته های اخیر تیم ما را با ابتدای فصل و حتی اواسط نیم فصل نخست مقایسه کنید می بینید که به چه میزان پیشرفت داشته ایم که تنها با همت و تلاش بازیکنان و کادر فنی میسر شده است.

 

دروازه بان جوان ملوان با بیان اینکه خدارا شکر که کاپیتانی چون پژمان نوری داریم افزود : حضور پژمان نوری با آن همه تجربه واقعا برای ما نعمت است. در واقع تیم ما با داشتن چنین بازیکنانی و مربی مانند دست نشان، یک تیم کامل است. با تمام احترامی که برای سایر تیم ها قائلم واقعا جای تیم ما با این بازی که انجام می دهد اینجای جدول نیست. ما امتیازات زیادی را تا به اینجای کار از دست دادیم که البته خیلی از آنها با اشتباهات داوری بوده است.

 

گلر جوان ملوان بندرانزلی ادامه داد : اینکه از حالا بخواهیم بگوییم صعود نمی کنیم، خیلی بی انصافی است. من و هم تیمی هایم می خواهیم تا روزی که حتی روی کاغذ هم شانس صعود داریم، تلاش کنیم تا حداقل در پایان شرمنده خودمان نشویم. هنوز بازی ها و امتیازات زیادی باقی مانده و تلاش خواهیم کرد تا همه آنها را به طور کامل کسب کنیم تا حداقل جواب هوادارانی که در سرما و گرما از ما حمایت می کنند را بدهیم.

 

نیما میرزاد در پایان گفت : اگر یک بار به انزلی سفر کنید، می بینید مردم اینجا با ملوان زندگی می کنند و برد - باخت تیم واقعا روی زندگی شان تاثیر می گذارد. امیدوارم در پایان جواب این عزیزان را بتوانیم بدهیم. در پایان جا دارد از خانواده عزیزم که همیشه از من حمایت کردند و مردم خوب انزلی تشکر کنم و بگویم که بزرگترین آرزویم این است که ملوان دوباره به سطح اول فوتبال کشور راه باز گردد.



ترند های روز