۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

قاسمی : می خواهیم با پیروزی جشن صعود بگیریم

مدافع میانی پالایش آبادان که در نیم فصل شهدا بابلسر را به مقصد این تیم ترک کرد، اعتقاد دارد با توجه به امکاناتی که مدیران این باشگاه برایشان فراهم کرده اند، حداقل کاری که می توانند انجام دهند، صعود به مرحله نهایی دیدارهای لیگ دسته دوم است.
کد خبر: ۷۵۶۴۷

عماد قاسمی، مدافع میانی پالایش و نفت آبادان در مورد شرایط بازی برابر شهرداری همدان و اتفاقات بعد بازی به خبرنگار دی اسپورت گفت: خب بازی با شهرداری همدان به دلیل اینکه دیگر تیم این شهر یعنی پاس، به عنوان جدی ترین رقیب ما در صعود به مرحله دوم محسوب می شد، برای ما دیدار سختی بود. همدانی ها در بازی مقابل ما حرف زیادی برای گفتن نداشتند و در ثانیه های پایانی توانستند دروازه ما را باز کنند تا علاوه بر لطف به همشهری شان تکلیف آخرین تیم صعود کننده به هفته آخر کشیده شود. حالا سوال من این است، آیا حتی صعود به لیگ برتر ارزش جان یک انسان را دارد که اینچنین بازیکنان ما با سر و صورت خونی راهی بیمارستان شود؟ اگر این بنده خدا فوت می کرد، آیا می توانستید جوابگو مردم باشید؟

 

قاسمی در مورد شرایط پالایش آبادان پیش از دیدار برابر شهرداری فومن گفت: در هفته ای که گذشت، کادرفنی به خوبی تیم حریف را برای ما آنالیز کرده و با توجه به دیدار مرگ و زندگی که در پیش داریم، همه اعضای باشگاه هم قسم شدیم که بتوانیم از این دیدار با دست پر خارج شویم.

 

مدافع میانی پالاش آبادان با بیان اینکه این تیم بدون شک به دور دوم صعود می کند، ادامه داد: شرایط جدول به گونه ای است که ما حتی با یک تساوی هم به دور بعد صعود می کنیم ولی خواست مربیان و بازیکنان این است که با پیروزی در این دیدار جشن صعود به دور دوم را برگزار کنیم.

 

قاسمی ادامه داد: به شخصه برای این بازی خیلی انگیزه دارم زیرا با صعود به مرحله بعد، این امکان وجود دارد که دوباره به شهر گچساران که خاطرات خیلی خوبی از این شهر و هوادارانش دارم، رفته و مقابل تیم خوب و دوست داشتنی نفت و ‌گاز بازی کنم.

 

مدافع شمالی آبادانی ها در پایان در مورد شرایط و امکانات تیمش گفت: مدیران باشگاه واقعا امکانات خیلی خوبی را برای ما فراهم کرده اند، به طوری که می توانم بگویم اگر شرایط ما بهتر از باشگاه های لیگ برتری نباشد، کمتر از آنها هم نیست. انشاله در پایان فصل اتفاقات به گونه ای رقم بخورد که بتوانیم جواب محبت مدیران، کادرفنی توانمند و مردم خوب آبادان را بدهیم.