۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

میرقربانی : بابلسری ها حضور تیمشان در لیگ دو را باور نداشتند

شهدا بابلسر با سرمربی جوانش در پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ دو در رتبه دوم جدول قرار داشت ولی مشکلات مالی موجب شد تا این تیم از قافله تیم های صعود کننده عقب بماند و در نهایت سهمیه لیگ دویی این باشگاه حفظ شود.
کد خبر: ۷۵۶۵۴

صابر میرقربانی، سرمربی شهدا بابلسر در مورد نتایج متفاوت این تیم در نیم فصل اول و دوم به خبرنگار دی اسپورت گفت: شهدا بابلسر تیم بسیار خوبی بود که در نیم فصل نخست در رتبه دوم جدول قرار داشت ولی با رفتن بازیکنان دیگر نتوانستیم به روند خوب مان ادامه دهیم. 

 

 

میرقربانی ادامه داد: واقعا باید به آقای رحیمیان که تا روز آخر به تنهایی تیم را اداره کردند،دست مریزاد گفت و از او تشکر کرد. درست است که مشکلاتی داشتیم و آقای موسوی هم زحمت خود را کشید ولی ایشان هم واقعا تنها بودند و هیچکدام از قول هایی که به ایشان داده بودند، عملی نشد که البته فکر می کنم چون تیم ما شخصی بود، مسوولین علاقه ای برای کمک کردن نداشتند، شاید هم حرف شان درست باشد ولی من و بازیکنانم هم بیشتر از توان مان در سرما و گرما کار کردیم که شاید اگر آقای رحیمیان نبودند، تا همین جا هم نمی توانستیم ادامه دهیم. 

 

 

میرقربانی با بیان اینکه مشکل اصلی ما این بود که بابلسری ها باور نداشتند در لیگ دو حضور دارند، ادامه داد: من فکر می کنم اگر مسوولین به این باور می رسیدند که می توان با کمی حمایت از تیم، این تیم می تواند صعود کند، دست یافتن به این مهم اصلا برای من و بازیکنانم دور از دسترس نبود.

 

میرقربانی حمایت هواداران از این تیم را اینگونه بیان کرد: از هوادارانمان که با وجود عدم ابتدایی ترین امکاناتی که در شان این عزیزان و مردم خوب بابلسر باشد، با حضور چند هزار نفری از تیم خودشان حمایت کردند و همیشه حامی بودند.

 

 

سرمربی جوان بابلسری ها ادامه داد: در طول فصل خیلی ها چوب لای چرخ تیم ما گذاشتند که از آنها دلخوری به دل ندارم. امیدوارم برای فصل آینده این تیم با واگذاری به یک ارگان یا کسی که بتواند از پس هزینه های تیمداری برآید، با حفظ شاکله اصلی تیم برای صعود بجنگد. 

 

 

وی افزود: من فکر می‌کنم علیرغم شایستگی که داشتیم و به سادگی می توانستیم صعود کنیم، طبق وعده ای که داده بودم با این امکانات سهیمه تیم را حفظ کردم و اگر شرایط برای کار کردن مهیا باشد، شک نکنید که به راحتی این تیم را به لیگ یک می رسانم.

 

میرقربانی در پایان گفت: در پایان دوباره از اقای رحیمیان که در تمام طول فصل به تنهایی تیم را اداره کردند، امام جمعه بابلسر که واقعا حمایت هایشان برای ما قوت قلب بود تشکر می کنم و امیدوارم از همین حالا، برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در فصل آینده را آغاز کنند.



ترند های روز