۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

مومني : برای انتخاب سرمربیگری صبا خودكشي كردم

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: كار بسيار سختي در پيش داريم و يك شبه نميشود كار بزرگي انجام داد اما براي نجات صبا تا آخرين لحظه تلاش خواهيم كرد.
کد خبر: ۷۵۶۶۲

محمد مومني در خصوص حضورش در تيم صباي قم گفت: تيم صبا شرايط خاصي داشت ، با ورود اسپانسر جديد هدايت تيم به من سپرده شده است اما تا اين لحظه قراردادم با صبا نهايي نشده است و بصورت سرمربي موقت برابر برق روي نيمكت خواهم نشست و پس از بازي فردا قراردادم نهايي خواهد شد.

سرمربي جديد صبا ادامه داد: تيم برق تيم باكيفيتي است و از بازيكنان سرعتي و تكنيكي خوبي بهره مند است ، اين تيم پس از چند شكست در هفته هاي اخير وارد بحران شده است ، اما با توجه به حضور رحمان رضايي و داشتن بازيكنان مستعد براي كسب امتياز به قم آمده اند ، اگرچه طي ٢ روزي كه در اين تيم حضور يافته ام نتوانسته ايم از نظر فني و تاكتيكي كار خاصي انجام دهيم اما شناخت نسبي به اين تيم داريم و حريف دست و پا بسته اي نخواهيم بود، با جوانان با انگيزه اي كه داريم و صحبت هايي كه با آنها داشته ايم به كسب پيروزي فكر خواهيم كرد.

 

او اذعان داشت: من براي قبول سرمربيگري صبا خودكشي كرده ام اما معتقدم ميتوانم به صبا كمك كنم تا از اين شرايط خارج شود، با تيم بعد ١٥ امتياز فاصله داريم اما ٣٠ امتياز باقي مانده است كه بايد حداقل دو سوم امتيازات را جمع كنيم تا از سقوط نجات يابيم و هيچ چيز دور از دسترس نخواهد بود.

 

سرمربي صبا بيان داشت: در ١٠ هفته باقي مانده ( بجز بازي با برق) تمام انرژي و توانايي فني ام را به كار خواهم بست تا صبا در ليگ يك ماندني شود

 

مومني گفت: از كار كردن در اين تيم ترسي ندارم ، در فوتبال يك تيم قهرمان مي شود و يك يك تيم سقوط مي كند! من اگر بتوانم در اين تيم با كمترين بضائت تغييراتي ايجاد كنم و بحران را دور بزنيم موفق بوده ام وگرنه كار كردن در تيمي كه شرايط خيلي خوبي دارد سخت نيست.