۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
در گفتگو با دی اسپورت

فرازمند: برد حق ما بود

سرمریی نفتی های گچساران می گوید: سه امتیاز حق بازیکنانم بود و خوشبخانه به هدف خود رسیدیم .
کد خبر: ۷۶۱۲۱

بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بعد از برد تیمش برابر پالایش آبادان در گفتگو با "دی اسپورت  "  گفت: بازی بسیار سخت و فشرده ای مقابل تیم خوب پالایش انجام داديم ،تيم آبادانی تیم خیلی خوبی بود ،برای این تیم آرزوی موفقیت دارم .

 

وی ادامه داد: بازی دو نیمه متفاوت داشت ، در نیمه اول بر بازی کاملا مسلط بودیم ، در همین نیمه دو موقعیت بسیار خوب را با بی دقتی از دست دادیم  ، در نیمه دوم نماینده آبادان شروع بهتری داشت که البته رفته رفته و با تغییر تاکتیک مناسب بر اوضاع مسلط شدیم .

 

سرمربی نفت و گاز تصریح کرد: در هفته گذشته آنالیز خیلی خوبی از تیم پالایش انجام دادیم و توانستیم با به کار بردن تاکتیک مناسب به هدف خود که سه امتیاز بود دست پیدا کنیم .

 

وی اظهار داشت :از عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارم باید یک تشکر ویژه از علی خالصی دروازه بان تیم داشته باشم که انصافا فداکارانه و  در حالی که از ناحیه سر دچار شکستگی شده بود تا پایان دقیقه ۹۸ به بازی ادامه داد .

 

بهمن فرازمند ادامه داد: در این دیدار  با وجود اینکه همه وسایل فیلم برداری از سوی تیم ما آماده شده بود ،اجازه  فیلم برداری ندادند که اگر این امر در سایر دیدارها رخ دهد باعث ایجاد شک و شبهه برای سایر تیم ها می شود .

 

وی در پایان گفت: از همه هواداران پرشور گچسارانی که با دعاهای خود ما را مورد لطف خود قرار دادند تقدیر و تشکر می کنم ، از عزیزانی هم که در آبادان حضور یافتند و مشتاقانه به تشویق تیم پرداختند صمیمانه سپاس گزاری می کنم .



ترند های روز