۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
سرمربی استقلال جنوب تهران در گفتگو با دی اسپورت؛

سید عباسی : فدراسیون فوتبال نظارت بیشتری بر کار داوران داشته باشد

سرمربی استقلال جنوب تهران گفت : فدراسیون فوتبال نظارت بیشتری بر کار داوران داشته باشد و از داوران با تجربه ای در مرحله نهایی لیگ دسته دوم استفاده کند
کد خبر: ۷۶۱۳۸

به گزارش «دی اسپورت»؛ سرمربی استقلال جنوب پس از دیدار تیمش برابر خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار "دی اسپورت" اظهار داشت : امروز تیم ما بازی خوبی ارائه داد بازی را خوب مدیریت کردیم و اجازه خود نمایی به تیم حریف ندادیم تیم حریف دوندگی زیادی در زمین داشت اما در کل نبض بازی در دست ما بود و با کنترل بازی به گل دست یافتیم 

 

داوود سید عباسی ادامه داد : امروز اشتباه فاحشی از سوی داور و کمک داور اول دیدم که در دوران فوتبالیم همچین اشتباهی ندیده بودم هیچ اسمی نمی توانم روی این موضوع بگذارم تمام زحمات بازیکنانم را کمک داود اول بازی بر باد داد، داور وسط در عرض ۱۰ دقیقه به بازیکنان ما دو کارت زرد داد و از بازی اخراج کرد و مجبوریم شدیم حدود ۲۵ دقیقه ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهیم اما در کل بازیکنانم زحمات زیادی کشیدند.

 

وی که به عملکرد داوری در این دیدار اعتراض شدیدی داشت بیان داشت : واقعا برای فدراسیون فوتبال متاسفم از فدراسیون فوتبال می خواهم تا نظارت بیشتری بر کار داوران داشته باشد و حداقل در این مرحله از داوران با تجربه ای استفاده کند به چه علت ما باید همچین گلی را دریافت کنیم ؟ گلی که در موقعیت صد در صد آفساید زده شد ، به چه علت ما باید به این صورت تاوان اشتباهات داوری را بدهیم و ۳ امتیاز بازی را کسب نکنیم ؛ از فدراسیون چه کسی است که پاسخگوی ما باشد ؟ در صحنه گل خوشه طلایی ساوه کمتر از ۷ بازیکن حریف در آفساید قرار داشتند و کمک داور اول آفساید اعلام نکرد.

 

سرمربی استقلال جنوب افزود : تیم ما تیم بخش خصوصی است و یک نفر برای این تیم سرمایه گذاری و زحمت کشیده است اما چنین اشتباهاتی ضربه بزرگی به تیم وارد می کند چرا ناداوری ها فقط علیه تیم های بخش خصوصی است؟

 

او در خصوص اخراج خود از کنار زمین گفت : اخراج من اصلا عیبی ندارد اما چه طور می شود که در دقیقه ۹۲ ، هفت نفر در آفساید باشد همه حاضرین در استادیوم نیز به آفساید بودن صحنه اذعان داشته باشند اما کمک داور آن را آفساید تشخیص ندهد!؟ و منجر به گل تساوی حریف گردد!



ترند های روز