۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
سرپرست داماش گیلان؛

حاجی پور : دور نهایی را خوب شروع کردیم

سرپرست داماش گیلان گفت : تنها خواسته ما از برگزارکنندگان رقابت‌های مرحله نهایی این است که با نظارت بیشتر و گزینش داوران با تجربه کمک کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.
کد خبر: ۷۶۱۵۷

به گزارش"دی اسپورت"، محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش گیلان در خصوص دیدار تیمهای داماش گیلان و شهرداری بندر عباس اظهار داشت: خدا را شکر که مرحله نهایی را با یک برد خوب شروع کردیم و امیدوارم که روند خوب داماش در بازی های آینده نیز تداوم داشته باشد . بازیکنان ما در مقابل شهرداری بندرعباس بازی خوب و تماشاگر پسندی ارایه کردند وچندین موقعیت گلزنی خلق کردند. حریف ما با اتلاف کردن وقت و گرفتن سرعت جریان بازی برای گرفتن یک امتیاز به رشت آمده بود والبته داور هم رفتار مهربانانه ای با آنها داشت. 

وی ادامه داد:  شاید اگر در نیمه اول داور پنالتی صدر در صد روی مهاجم ما را می گرفت و در ضربات آخر هم بدشانس نبودیم می توانستیم با گلهای بیشتری پیروز شویم. تنها خواسته ما مسئولین برگزاری بازی های این مرحله اعمال نظارت بیشتر است تا از حواشی جلوگیری شود و نیز با استفاده از داوران باتجربه در این روزهای حساس مانع از  تضییع حق تیم ها شوند. 

 

سرپرست داماش در خصوص همدردی هواداران با مسلم حق شناس در پایان بازی گفت: مسلم در سومین روز درگذشت مادرش با حضور در دروازه داماش وفاداری و تعصب خود به تیمش را به اثبات رساند. هواداران داماش هم قدرشناس هستند و فرهنگ بالای هواداری خود را نشان دادند. ما یک تیم همدل هستیم. از سکو تا کل تیم و با این همدلی پیش می رویم.

وی افزود: از هواداران تشکر می کنم و امیدوارم در بازی های آینده هم حضور و حمایت خود را ادامه دهند. ما چهار فینال دیگر در خانه داریم و همانطور که در صحبت‌های قبل از بازی گفته بودم روی هواداران خود حساب ویژه‌ای باز کرده ایم. 

 

حاجی پور در مورد آخرین وضعیت مالی باشگاه اینگونه پاسخ داد: خدا رو شکر با تلاشها و پیگیری های انجام شده توانستیم بخش دیگری از مطالبات تیم را تا قبل از بازی با شهرداری بندرعباس پرداخت کنیم. شرایط کار سخت است. با توجه به همگروهی با تیمهایی جنوبی سفرهای پر هزینه ای در پیش داریم و بخش دیگری از تعهد مالی نیز باقیمانده است. اما تلاش می کنیم همانگونه که تاکنون به تعهدات مالی خود عمل کرده ایم،  در ادامه کار نیز به تعهد خود پایبند بوده و با حل مشکلات به پیش برویم.

وی همچنین گفت: داماش برای موفقیت نیاز به حمایت و کمک دارد. امیدواریم اقای استاندار محترم،  نمایندگان محترم  مجلس و مسئولان استانی در این برهه حساس که داماش این تیم پر هوادار  بیش از هر زمانی نیازمند کمک و حمایت است، به یاری و کمک این تیم بیایند. امسال این تیم با وجود مشکلات تا اینجای کار به خوبی پیش آمده و نیاز به یک کمک و حمایت به موقع دارد.