۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
هفته بیست و ششم لیگ دسته یک

تبریز‌ی‌ها صدرنشین لیگ را تعیین می کنند/ بازگشت نکونام به شمال!

 مسابقات هفته بیست و ششم لیگ دسته یک روز یکشنبه برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم جدول لیگ به مصاف دو تیم از تبریز می‌روند.
کد خبر: ۷۶۱۶۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ دسته اول روز یکشنبه انجام می‌شود. نفت مسجد‌سلیمان تیم صدرنشین مسابقات میزبان شهرداری تبریز است که در رده سیزدهم جدول قرار دارد. شاگردان فکری هفته گذشته در یک بازی دشوار و پرحاشیه یک امتیاز از انزلی به مسجدسلیمان سوغات آوردند تا همچنان اولین تیم جدول باشند با این حال زردپوشان مسجدسلیمان اختلاف ۷ امتیازی‌شان با تیم دوم جدول به ۲ امتیاز رسیده و باید در این بازی خانگی پیروز شوند تا همچنان صدرنشین باقی بمانند وگرنه تیم خونه به خونه با یک غفلت نفت می‌تواند خود را به صدر جدول برساند.

خونه به خونه هم در تبریز به مصاف ماشین‌سازی می‌رود که در خطر سقوط است. این هفته تیم‌های تبریزی اگرچه در رده‌های پایین جدول لیگ هستند اما می‌توانند سرنوشت صدرنشینان جدول لیگ را مشخص کنند. 

بادران رده سومی به مصاف تیم برق جدید شیراز می‌رود. بادران برای حفظ پله سوم و جدول امیدوار ماندن به صعود باید در این مسابقه پیروز شود. 

فجرسپاسی که روند صعودی پیدا کرده میزبان تیم شهرداری ماهشهر است هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌روند به خصوص تیم فجر که به صعود به لیگ برتر هم امیدوار است.

جواد نکونام با نساجی به لیگ یک بازگشته تا شاید بتواند این تیم متمول را به لیگ برتر برساند. نکونام سومین سرمربی این فصل نساجی است. پیش از او مهدی پاشازاده و داود مهابادی هدایت این تیم را برعهده داشتند که البته مهابادی در هدایت نساجی یک ناکام مطلق بود. حالا این تیم به مصاف تیم مس کرمان خواهد رفت. مس با مربی موقت و خارجی خود هنوز بازنده نشده و نتایج قابل قبولی گرفته است. 

اکسین هم به مصاف مس رفسنجان می رود. اکسین تیم سختکوشی است که سخت بازنده می‌شود اما شاگردان علی سامره پرنوسان هستند و آنها هفته گذشته اولین برد را به راه آهن ته جدولی تقدیم کردند! بنابراین اگر مس رفسنجان ریکاوری مناسبی نشده باشد ممکن است اکسین از این بازی با سه امتیاز بیرون بیاید.

ملوان هم به مصاف تیم آلومینیوم اراک می رود این مسابقه را شاید بتوان نبرد فوتبالی پدر و پسر دست‌نشان نامید! البته اگر نادر دست نشان همچنان مایل به هدایت ملوان باشد در آنصورت باید مقابل همبازیان پسرش به پیروزی فکر کند. دست نشان بعد از اینکه هفته گذشته در ثانیه‌های پایانی ۳ امتیاز را با یک مساوی عوض کرد از سرمربیگری ملوان خداحافظی کرد.

گل گهر که در رده یازدهم جدول جا خوش کرده به مصاف ایرانجوان بوشهری می‌رود که در خطر سقوط به دسته دوم هست بنابراین شاگردان وینگو بگوویچ کار ساده‌ای مقابل این تیم نخواهند داشت.

راه آهن و صبا هم مسابقه‌  ته جدولی‌ها را برگزار خواهند کرد. شاید بتوان سقوط این دو تیم به لیگ دسته دوم را دور از انتظار ندانست با این حال مربیان برای اینکه همچنان کوروسویی از امید داشته باشند باید در این بازی پیروز شوند.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ یک:

یکشنبه - ۱۳ اسفند ۹۶‏
*ماشین‌سازی - خونه‌به‌خونه، ساعت ‏۱۴:۳۰‏‏، ورزشگاه بنیان دیزل ‏ تبریز
کوپال ناظمی – عباس پورحیدری – حامد تازه پور – رضوان سرشار – ناظر: ابراهیم میرزابیگی ‏
*بادران - آینده‌سازان برق جدید ‏شیراز، ساعت ‏۱۴:۳۰‏‏، ورزشگاه کارگران ‏ تهران ‏
بیژن حیدری – حمید سبحانی – محمدعلی رضایی – حامد صادقی جو – ناظر: محمدجواد تقی پور
*صبا - راه‌آهن، ساعت ‏۱۴:۳۰‏‏، ورزشگاه یادگار امام ‏ (ره) قم ‏
محمد ملکی – اسماعیل احمدی – دانیال باشنده – سامان سلطانی – ناظر: سعادت باغبان
*آلومینیوم اراک - ملوان، ساعت ‏۱۴:۳۰‏‏، ورزشگاه امام خمینی ‏ (ره) اراک ‏
شاهو اصلانی – کوروش کریمی – هیوا بهمنی – اشکان رضایی مقدم – ناظر: امیربهرام حسینی
*فجرسپاسی - شهرداری ماهشهر، ساعت ‏۱۴:۳۰‏‏، ورزشگاه دستغیب ‏ شیراز ‏
مهدی مرجانزاده – داریوش صابرمطلق – پوریا رحمتی – میثم حیدری – ناظر: علیرضا رجبلو
*مس رفسنجان - اکسین البرز، ساعت ‏۱۴:۳۰‏‏، ورزشگاه شهدای رفسنجان ‏
حسین زیاری – حمیدرضا آذرنیاد – محسن بابایی – عباس صادقی – ناظر: رحیم مهرپیشه
*نساجی - مس کرمان، ساعت ‏۱۴:۳۰‏‏، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
حسین زرگر – بابک عباسقلی زاده – یوسف مغروری – مهدی نجار – ناظر: حاتم بک پور
*نفت مسجدسلیمان - شهرداری تبریز، ساعت ‏۱۵‏‏، ورزشگاه شهیدبهنام ‏محمدی مسجدسلیمان
امید سعیدفر – فرزاد بهرامی – امید افخمی – عقیل جهانبازی – ناظر: عبدالرسول استادزاده
*ایرانجوان بوشهر - گل‌گهر سیرجان، ساعت ‏۱۵‏، ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر ‏
پیمان فرخی مهر – رضا قیم – مرتضی شهریاری – ایمان کهیش – ناظر: رامین عرفانیان

انتهای پیام/س