۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
سرمربی شهرداری بندرعباس؛

نیکبخت : حداکثر امتیاز در مقابل حریف بوشهری را کسب می‌کنیم

سرمربى تيم فوتبال شهردارى بندرعباس گفت: شرايط تيم شهرداری بندرعباس را با تمرین‌هایی كه در نظر گرفته‌ایم به سمتى خواهيم برد تا حداكثر امتياز را روز سه‌شنبه در مقابل حریف بوشهری خود كسب كنيم
کد خبر: ۷۶۲۶۷

به گزارش "دی اسپورت"، سرمربی شهرداری بندر عباس در خصوص دیدارهای مرحله نهایی لیگ دو و دیدار هفته جاری این با شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت : تيم شهرداری بندرعباس در مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در وضعيت نسبتاً خوبى به سر می‌برد.

 

وی ادامه داد : متأسفانه علی‌رغم بازى خوبى كه بازيكنان شهرداری بندرعباس در گيلان داشتند، نتوانستيم از تيم حريف امتياز كسب كنيم و سه امتياز دیدار را از دست داديم.

 

نیکبخت افزود : دور بودنمان از بازی‌های رسمى و دوستانه به مدت ٢٠ روز يكى از دلايل مهم باخت این تيم در مقابل حریف گیلانی بود.

 

نيكبخت جو سنگين و زمين نه‌چندان مناسب حریف را از ديگر دلايل باخت تیم شهرداری بندرعباس در مقابل داماش گیلان برشمرد و اظهار داشت : اين كه تيم حريف تا به اين مرحله با تمركز بر خطاهاى ايستگاهى حریف‌های خود توانسته به جايگاه حال صعود كند، به بازيكنان تیمم گوشزد كرده بودم با خطاى ايستگاهى امتياز از دست ندهند اما متأسفانه درنهایت اين اتفاق رخ داد.

 

وى تصريح كرد : در بازی مقابل داماش دو فرصت پنالتى به نفع تيم ما كه داور از آن‌ها چشم‌پوشی كرد از موارد آشكار ناداورى به شمار می‌رفت.

 

سرمربی شهرداری بندر عباس خاطرنشان کرد : ما چيزى از تيم حريف كم نداشتيم و اگر بازيكنان با دقت بيشترى در زمين حاضر می‌شدند و در رابطه با پنالتی‌های تيم ما و حريف عادلانه برخورد می‌شد، حداقل نتيجه مساوى را می‌توانستیم به ثبت برسانيم.

 

او گفت : شرايط تيم را با تمرین‌هایی كه در نظر گرفته‌ایم به سمتى خواهيم برد تا حداكثر امتياز را در روز سه‌شنبه در مقابل شاهين شهردارى بوشهر كسب كنيم

 

نيكبخت افزود : اميدواريم با گرفتن سه امتياز در بازى بعد، شروع خوبي براى هشت بازى پيش رو داشته باشيم.

 

وى با بيان اين كه تمامى بازی‌ها در این مرحله حكم فينال را دارند، ابراز کرد : گروه این مرحله از رقابت‌ها از تیم‌های قدرتمندى تشکیل‌شده است كه در آن حداقل چهار تيم مدعى صعود می‌کنند و بايد با تمام موجوديتمان به جنگ تیم‌ها برويم و تلاش كنيم تا بتوانيم حداكثر امتياز را کسب كرده و صعود كنيم.

 

نيكبخت ادامه داد : به نظر می‌رسد شرايطى كه در گيلان براى تيم به وجود آمد در جاى ديگر تكرار نشود، هرچند می‌دانیم بازى در مقابل تيم گچساران و بوكان نيز به دليل مصنوعى بودن چمن مسابقه با سختی‌های فراوانى همراه خواهد بود، اما ما با اين شرايط پيروز ميدان خواهيم بود.

 

وى در خصوص داورى ناحق در دیدار با داماش گفت : داوری اين بازى كه توسط آقاى جمشيدى به‌دوراز عدل قضاوت شد را پيگيرى خواهيم كرد و شکایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

 

وی اظهار كرد : به عقیده‌ی من تيمى كه بتواند از تك موقعيت استفاده كند، قطعاً می‌تواند پيروز ميدان باشد.

 

وى در خصوص وجود دست‌های پشت پرده و اعمال‌نفوذ توسط افرادى كه در رأس كار در استان گيلان هستند، بيان كرد: اتفاقات و شکایاتی که در فصل قبل برای تیم داماش گیلان رخ داد می‌تواند داورى و تمام موارد مربوط به اين تيم را تحت تأثير خود قرار دهد.

 

نيكبخت در پايان گفت : نمی‌دانم تيم مذكور چگونه توانسته است پا به عرصه‌ی مسابقات در ليگ دسته دو کشور بگذارد اما آن‌گونه كه شواهد نشان می‌دهد در پشت پرده، اتفاقاتى رخ‌داده است.