۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
راه آهن را دست کم نمی گیریم

نظری: تنها برای شادی هواداران مان می جنگیم

فجرشهید سپاسی شیراز در ادامه پیروزی های خود موفق شد در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ آزادگان، شهرداری ماهشهر را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۷۶۲۸۴

به گزارش «دی اسپورت»؛ مهدی نظری، مهاجم فجرشهید سپاسی شیراز در مورد شرایط دیدار برابر شهرداری ماهشهر به خبرنگار دی اسپورت گفت: با توجه به آنالیز و تمریناتی که در طول پشت سر گذاشته بودیم، نقاط ضعف و قدرت حریف را به خوبی می شناختیم ولی علیرغم این موضوع در نیمه نخست اصلا کارایی لازم را نداشتیم و حتی می توانم بگویم که یکی از ضعیف ترین بازی های مان را انجام دادیم. ولی در نیمه دوم با صحبت هایی که آقای کلانتری و دستورات تاکتیکی ایشان، به بازی برگشته و موفق شدیم باخت ۱-۰ را با پیروزی ۲-۱ عوض کنیم.

نظری در مورد اینکه فجر چراغ خاموش خودش را به جمع مدعیان صعود رساند گفت: ما هیچ چراغی نداریم که روشن یا خاموش باشد. تمام مجموعه باشگاه فجر بدون هیچ ادعایی تنها به خاطر شادی مردم شیراز می جنگند. بازیکنان و کادرفنی فجر توانایی بسیار بالایی دارند و در راس این باشگاه مدیری بسیار فهیم و زحمت کشی حضور دارد که برای ارامش بازیکنان دست به هر کاری می زند. واقعا جا دارد از همین جا از اقای فلاح و زارع، مدیرعامل و سرپرست تیم مان که خیلی زحمت می کشند تشکر کنم.

کاپیتان فجر در مورد دیدار این هفته برابر راه آهن گفت: برخلاف خیلی ها که این بازی را برای ما ساده قلمداد می کنند، من فکر می کنم که دیدار سختی را پیش رو داریم و اصلا نباید حریف را دست کم بگیریم. راه آهن چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل خیلی راحت در مقابل ما قرار می گیرد. انشاله که با تلاش بچه ها بتوانیم با سه امتیاز این بازی را به پایان برسانیم.

مهاجم شیرازی ها نظرش در مورد تیم های مدعی صعود را اینگونه بیان کرد: با توجه به شرایط جدول نفت، خونه به خونه، بادران، فجر و نساجی مدعی صعود هستند ولی در هشت هفته پایانی اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

مهدی نظری در پایان ضمن تشکر از هواداران فجر، ادامه داد: از هواداران مان که در سرما و گرما از ما حمایت می کنند تشکر می کنم و انشاله در پایان فصل با هم بازگشت شیراز به سطح اول فوتبال کشور را جشن می گیریم.



ترند های روز