۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
جایگاه ماشین سازی اینجای جدول نیست

کوچکی: در برابر خونه به خونه مستحق پیروزی بودیم

ماشین سازی تبریز در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ آزادگان موفق شد خونه به خونه بابل، یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کند.
کد خبر: ۷۶۲۹۲

به گزارش «دی اسپورت»؛ ادریس کوچکی، مدافع ماشین سازی تبریز در مورد شرایط دیدار برابر خونه به خونه به خبرنگار دی اسپورت گفت: با توجه به دیدار سختی که پیش رو داشتیم، کادرفنی آنالیز خیلی خوبی را از تیم حریف انجام داد که براساس آن تمرینات مان را پشت سر گذاشتیم. در طول بازی تیم ما حاکم توپ و‌ میدان بود و در نیمه اول و دوم چندین و چند موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف به وجود آورد که متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و بازی با تساوی به پایان رسید.

مدافع ماشین سازی ادامه داد: ما در نیمه اول یک بار تیرک دروازه حریف را به لرزه در آوردیم ولی متاسفانه موقعیت هایمان تبدیل به گل نمی شد. به نظر من اگر در نیمه دوم بادی که در ورزشگاه وزیدن گرفت در جهت مخالف ما نبود، احتمال گلزنی تیم ما بیشتر می شد که در هر صورت این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

کوچکی با بیان اینکه نتیجه تساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی خورد، افزود: شرایط دو‌تیم در جدول به گونه ای است که تساوی به درد تیم ماشین سازی نمی خورد و به همین دلیل ما با تمام توان و با برنامه پا به میدان گذاشتیم که متاسفانه در روزی که مستحق کسب سه امتیاز بودیم و در روزی که خونه به خونه حتی یک فرصت جدی هم روی دروازه ما پدید نیاورد و با تجمع در زمین خودی، چشم به ضد حملات داشت، بازی را با یک امتیاز به پایان رساندیم.

مدافع تبریزی ها نظرش در مورد بازی ماشین سازی و اکسین را اینگونه بیان کرد: اکسین برای صعود می جنگد و ما هم برخلاف توان فنی که بازیکنان و کادرفنی داریم برای عدم سقوط، به همین دلیل فکر می کنم که نیاز مبرم دو تیم به سه امتیاز، موجب شود بازی بسیار زیبایی از آب در آید که انشاله با پیروزی ما به پایان برسد.

کوچکی با بیان اینکه در طول هفته اخیر تحرکات منفی در اطراف تیم صورت گرفته، ادامه داد: ما روند خوبی داشتیم ولی در طول دو ، سه هفته اخیر برای تیم حاشیه هایی به وجود آوردند که فکر می کنم دوست ندارند تیمی با قدمت ماشین سازی حتی وجود خارجی داشته باشد که انشاله بازیکنان با کمک کادرفنی و حمایت هواداران این تیم را در لیگ یک نگه می دارند.

مدافع ماشین سازی در مورد مشکلات مالی تیم افزود: ماشین سازی در یک برهه ای از فصل دچار مشکلات مالکیتی شد تا اینکه آقای زنوزی باشگاه را در اختیار گرفتند ولی تیم ما هم مشکلات مالی زیادی دارد ، به طوری که از ابتدای فصل فکر می کنم ۱۰ یا ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شده و بازیکنان جدید هم که اصلا پولی نگرفته اند. انشاله که با نگاه ویژه مالک باشگاه این مشکلات هر چه زودتر حل شود زیرا بازیکنان هم مانند همه انسان ها خانواده دارند و باید از پس هزینه ها برآیند.

ادریس کوچکی، مدافع ماشین سازی در پایان گفت: من پس از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی، در نیم فصل با اعتماد آقای آقایی به جمع بازیکنان ماشین سازی پیوستم که امیدوارم با عملکردی که در این هفته ها از خودم به جا گذاشتم، توانسته باشم جواب اعتماد ایشان و اعضای کادرفنی را بدهم. در پایان هم از همه هواداران خونگرم ماشین سازی که ما را حمایت می کنند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم ماشین سازی را به جایگاه اصلی اش برسانیم زیرا همانطور که گفتم واقعا جایگاه این تیم با این بازیکنان و کادرفنی و توان فنی اصلا اینجای جدول نیست.