۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
ایرانجوان را دست کم نمی گیریم

باصفا: بازی با آلومینیوم جذاب نبود

ملوان بندرانزلی در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ آزادگان، با وجود مشکلاتی که داشت توانست آلومینیوم را با تساوی بدون گل در اراک متوقف کند.
کد خبر: ۷۶۲۹۶

به گزارش «دی اسپورت»؛ ایمان باصفا، هافبک ملوان بندرانزلی در مورد شرایط دیدار برابر آلومینیوم اراک به خبرنگار دی اسپورت گفت: با توجه به اتفاقاتی که در بازی گذشته رخ داد و استعفای اقای دست نشان، تمام طول هفته را بدون حضور ایشان در تمرینات شرکت کردیم که با توجه به این موضوع نتوانستیم عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش بگذاریم. در مورد بازی هم باید بگویم که بازی خوبی نبود و بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود و در واقع جنگ اصلی میان هافبک های دو تیم وجود داشت که روی همین موضوع تیم ما چند باری تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت که متاسفانه موفق به گلزنی نشدیم. در مجموع بازی جذابی نبود و مدافعان دو تیم روز کم کاری را پشت سر گذاشتند.

هافبک ملوان بندرانزلی با بیان اینکه قدردان زحمات اقای دست نشان هستیم، ادامه داد: اقای دست نشان پس از بازی با نفت به خاطر مطالبه حق بازیکنان از تیم خداحافظی کردند که بدون شک این موضوع بازی تیم ما را تحت الشعاع قرار داد ولی بازیکنان تیم از این موضوع که بالاخره یک نفر در باشگاه به فکر بازیکنان افتاد، خوشحال هستند که انشاله بتوانیم پاسخ لطف ایشان را بدهیم.

باصفا در مورد اینکه با این تساوی ملوان شانس صعودش را از دست داد، گفت: ما هنوز هم شانس داریم ولی به نظر من برای رسیدن به موفقیت خیلی از عوامل باید در یک مجموعه فراهم باشد که متاسفانه در ملوان اینگونه نبود وگرنه ما تیم خیلی خوبی داشتیم که حتی با همین شرایط هم اگر اشتباهات داوری تا این حد برایمان دردسر ساز نمی شد، همین حالا با خیال آسوده در فکر صعود بودیم.

هافبک ملوان در مورد دیدار برابر ایرانجوان افزود: ایرانجوان در طول این سال ها نشان داد که همواره یقه تیم های مدعی را می گیرد و با توجه به شرایط این تیم در جدول که برای بقا می جنگد، اصلا آنها را دست کم نگرفته و فکر می کنم بازی خیلی سختی در پیش داریم که انشاله با حمایت هواداران مان بتوانیم در پایان بازی پیروزی مان را جشن بگیریم.

ایمان باصفا، هافبک ملوان در پایان گفت: ما هنوز هم هر چند خیلی کمرنگ شانس صعود داریم و تمام تلاش مان را به کار خواهیم گرفت تا اگر خدای نکرده در پایان فصل صعود نکردیم جزو چهار تیم نخست جدول رده بندی باشیم. در پایان هم جا دارد واقعا از زحمات اقای نصیری که از زمان حضورشان در باشگاه علیرغم تمام مشکلات پیگیر کار بازیکنان و کادرفنی هستند هم تشکر کنم.