۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
گیلانمهر فومن 3 - نفت امیدیه 0

پیروزی شیرین گیلانمهر مقابل نفت امیدیه

گیلانمهر فومن در هفته دوم مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم، مقابل میهمان خود نفت امیدیه به برتری پرگل دست‌یافت.
کد خبر: ۷۶۳۵۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ دیدار تیم‌های گیلانمهر فومن و نفت امیدیه از هفته دوم مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه آزادی فومن آغاز شد.
 

 

 

 

گیلانمهر فومن   3 - نفت امیدیه  0
⚽️سید علی یحیی زاده(43) - مجتبی رستمی(49) - اصغر نیکجو(90)

داور: حمیدرضا همیراد
کمک‌ها: وحید سیفی، محمد حیدری و مهدی احمدی

نبرد تیم‌های صدرنشین و انتهای جدولی گروه ب لیگ دسته دوم سنگین و حساس خواهد بود. فومنی‌ها می‌خواهند با حمایت هواداران خودی با کسب پیروزی، شکست دیدار نخست در برابر مقاومت تهران را به دست فراموشی بسپارند و از سوی دیگر، نفتی‌ها می‌خواهند همچنان صدرنشین گروه باقی بمانند.

نیمه نخست دیدار با حملات گیلانمهر آغاز شد. فومنی‌ها با حمایت هوادارانشان حملات پردامنه‌ای بر روی دروازه رقیب تدارک دیدند و سرانجام در دقیقه 43 مزد حملات خود را گرفتند. سید علی یحیی زاده گل نخست گیلانمهر را به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

شهرداری فومن نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در همان دقایق نخست توانست توسط مجتبی رستمی به گل دوم دست یابد. جریان بازی پس‌ازاین گل متعادل دنبال شد و هر دو تیم حملاتی بر روی دروازه رقیب تدارک دیدند لیکن این فومنی‌ها بودند که در دقیقه 89 مسابقه توسط اصغر نیک جو به گل دست ‌یافتند. بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود گیلانمهر خاتمه یافت.

 

تیم گیلانمهر در هفته سوم روز 21 اسفندماه در ساوه مهمان خوشه طلایی خواهد بود و تیم نفت امیدیه نیز در تهران به دیدار مقاومت خواهد رفت.

 

انتهای پیام

 

مطلب مرتبط:

برنامه کامل مرحله دوم لیگ دسته دوم

 

نتایج هفته دوم مرحله نهایی لیگ دسته دوم+جدول



ترند های روز