۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
ربیعی همواره پشت تیم بوده و هست

مهرداد رضایی: روند رو به رشدمان را تا صعود ادامه میدهیم

مهاجم گلزن بادران تهران می گوید نذر کرده ام در صورتی که به لیگ برتر صعود کردیم به پابوس آقا اباعبدالله حسين(ع) بروم.
کد خبر: ۷۶۴۰۶

به گزارش «دی اسپورت»؛ تیم فوتبال بادران تهران در هفته 26 لیگ دسته اول موفق به شکست برق جدید فارس شد تا همچنان یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر باشد.

سایت باشگاه بادران مصاحبه ای را با مهرداد رضایی بازیکن تاثیرگذار این تیم داشته است که در ادامه می خوانید:

 

این فصل از مسابقات لیگ یک را چطور دیدید و سطح مسابقات نسبت به سال های پیش چطور است؟

خدا را شكر ما فصل را خوب شروع كرديم اما با يک نوسان كوچک که موضوع طبيعي است در مقطعی از فصل روبرو شدیم اما خوشبختانه توانستیم دوباره روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم و در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار گرفتیم و انشا الله‌ در ادامه با تلاش همه بازیکنان و کادر فنی به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

ليگ امسال به نظر من  به مراتب سخت تر از فصل های گذشته است چرا که در این فصل تيم هاي خوبی حضور دارند و هفت تيم مدعي صعود به ليگ برتر هستند كه اين موضوع كار را برای ما سخت كرده است چرا که در این فصل فقط دو تيم به لیگ برتر صعود خواهند كه امیدوارم يكي از تيم هاي صعود كننده تیم بادران باشد.

عملکرد تیم بادران در این فصل از رقابت ها تا اینجای فصل چگونه بوده است ؟
عملكرد تيم ما تا اينجاي فصل خيلي خوب و موفق بوده است و اگر بيشتر دقت می کردیم عملکردمان فوق العاده هم مي شد ، به نظر من تيم بادران از هر لحاظ اعم از مالی ، امکانات و نتیجه گیری عملکرد موفقی داشته است و امیدوارم روند روبه رشد تیم بادران در هفته های پیش رو ادامه دار باشد.

دانش کادر فنی تیم بادران را در موفقیت های تیم بادران چقدر مهم ارزیابی می کنید؟
به نظرم كادر فني نقشه اصلي و اساسي در نتيجه گیري تیم داشته و مخصوصا شخص آقای ربيعي كه واقعا مربي با دانش و پر تلاش و به نوعی تشنه موفقيت هستند و همه جور با تمام مشکلاتی که دارند پشت مجموعه تيم بوده اند ، نقش اساسی در نتيجه گيري تیم داشتند.

جا دارد يك تشكر ويژه ای از مدیرعامل محترم تيم جناب دكتر قربانيان، خانم مهندس موسوي و آقا ايزد سيف الله پور داشته باشم چرا که همه این عزیزان تلاش خود را  براي فراهم کردن همه امكانات براي موفقیت تیم انجام داده اند.

آروزی شما در این فصل؟

انشاءالله با صعود به ليگ برتر جواب زحمات اين عزیزان را بدهيم. نذر کرده ام در صورتی که به لیگ برتر صعود کردیم به پابوس آقا اباعبدالله حسين(ع) بروم.