۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
در گفتگو با دی اسپورت؛

هخامنش: گول شرایط استقلال در جدول را نمی خوریم

خونه به خونه بابل در حالی که در لیگ آزادگان روند خوبی را پشت سر می گذارد، اینبار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود
کد خبر: ۷۶۴۰۷

خونه به خونه بابل در حالی که در لیگ آزادگان روند خوبی را پشت سر می گذارد، اینبار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود. دیداری که وفا هخامنش، مدافع میانی بابلی ها اعتقاد دارد، با وجود اینکه حریف لیگ برتری شان شرایط خوبی را در این فصل تجربه نمی کند، بازی سختی را پیش رو خواهند داشت.

 

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با وفا هخامنش، مدافع میانی خونه به خونه بابل را در زیر می خوانید.

 

از بازی با ماشین سازی شروع کنیم.

ما در چند هفته اخیر بازی های سختی را با تیم های بالای جدولی انجام داده بودیم و به همین دلیل در بازی با ماشین سازی از نظر بدنی کمی با افت مواجه شدیم. در مورد بازی هم باید بگویم که بازی خوبی نبود و ما واقعا در حد نام خونه به خونه که در این فصل بازی های زیبا و تماشاگرپسندی را ارائه می دهد، ظاهر نشدیم. با این وجود کسب یک امتیاز هم چندان نتیجه بدی برای ما تلقی نمی شود.

 

ولی فاصله خونه به خونه دوباره با صدر جدول افزایش یافت.

بله، درست است ولی به هر حال حریفان مستقیم ما در صعود، این هفته میزبان بودند و کسب تساوی برای ما هم نتیجه بدی نیست. هنوز بازی های زیادی مانده و مطمئن باشید چند هفته زودتر صعودمان را قطعی می کنیم.

 

مشکلات مالی خونه به خونه حل شد؟

تیم ما به آن شکل مشکل مالی ندارد ولی به هر حال مدیران باشگاه نتوانسته اند طبق قرارداد، درصد بازیکنان را پرداخت کنند که همین امر موجب شده تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر قرار بگیرند. حالا قول هایی داده شده که انشاله با تحقق آنها با روحیه بیشتری راه را ادامه می دهیم.

 

 

تا چند روز دیگر هم که باید در نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرید.

بله، باید در مقابل یک تیم لیگ برتری که البته شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد قرار بگیریم ولی اصلا نباید گول این حرف ها را بخوریم زیرا ما در این بازی جدا از اینکه باید از فوتبال مازندران دفاع کنیم، نماینده تیم های لیگ یکی هم محسوب می شویم که انشاله با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا، با پیروزی این مسابقه را به پایان برسانیم.

 

در مورد شرایط این بازی برای خوانندگان ما بگویید.

بدون شک بازی با استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را یدک می کشد، آن هم در زمین حریف، دیدار سختی برای ما خواهد بود ولی با این وجود من و هم تیمی هایم آماده تاریخ سازی برای بابل و مازندران هستیم.

 

 حرف پایانی.

تیم ما از ابتدای فصل شرایط بسیار خوبی را آغاز کرده و با آمدن آقای اسکوچیچ هم روند خوبمان را ادامه دادیم، به طوری که در هفت بازی که ایشان هدایت تیم را در دست گرفته اند، با پنج برد و دو تساوی بازی های مان را پشت سر گذاشتیم که انشاله با تلاش بچه ها و یاری خدا با پیروزی در این مرحله جام حذفی، روند شکست ناپذیری مان را ادامه خواهیم داد و با مجوز حضور در فینال جام حذفی به بابل باز می گردیم.