۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
گل گهر 2- نفت مسجدسلیمان 1

نفتی ها باز هم به گربه سیاه خود باختند!

گل گهر سیرجان با پیروزی بر نفت مسجد سلیمان برای صدرنشین لیگ دسته اول گربه رقصاند و این تیم را شکست داد .
کد خبر: ۷۶۵۵۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ در چهارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت 14:45 دو تیم گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان در استادیوم امام علی (ع) به مصاف هم رفتند.

 

با شروع بازی و در نیمه نخست دو تیم علی رغم اینکه برای پیروزی پای به میدان گذاشته بودند بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در میانه های جدول ضربه می خورد تا اینکه در دقیقه 20 بازی روی ارسال از نقطه کرنر اکبر صغیری مهاجم با تجربه سیرجانی ها موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند ولی این پایان کار نبود، تیم مهمان که سرشار از انگیزه بود به حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 37 این بار مهرداد آوخ بود که با ضربه سر دروازه مسجد سلیمانی ها را فرو ریخت.

 

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند و روی دروازه های یکدیگر موقعیت های گلزنی فراوانی خلق کردند که در این بین سهم آبی پوشان سیرجانی بیشتر بود،با گذشت زمان بازی و در دقایق پایانی تیم گل گهر به جهت حفظ نتیجه بدست آمده و بالطبع حملات تیم نفت عقب نشینی کرده و در زمین خود به دفاع می پرداخت که همین امر موجب شد تا حسین دوستدار بازیکن تعویضی و تازه نفس این تیم دروازه این تیم را باز کند، با این همه این گل نیز برای تیم صدرنشین مثمر ثمر واقع نشد تا تیم نفت مسجد سلیمان باز هم مغلوب گربه سیاه خود شود! 

 

 ترکیب گل گهر سیرجان:

 روزبه سینکی، مهران گلزاری، عیسی پرتو، محسن طرحانی، حسام پور هاشم (میلاد صادقیان 75)، امین پور علی، پیمان نامور، سجاد اژدر، محسن آذرباد، اکبر صغیری (رضا محمودآبادی76)، مهرداد آوخ (مهدی دغاغله 69).

 

 ترکیب نفت مسجد سلیمان:

یوسف بهزادی، علی گودرزی، مجید ایوبی، محمد خان احمدی (حسین دوستدار 70)، میلاد خدایی اصل، امیر حسین موسی زاده، سعید غلامعلی بیگی، محمد علی نژاد، اکبر آفاق(مجتبی بیژن90)، پیمان میری، میلاد میداوودی (محمد مهری79).

 

اخطار:

مهرداد آوخ و رضا محمودآبادی ( گل گهر سیرجان )

 

 

خبرنگار: سید مهدی حق گوی

 

 




ترند های روز