۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

عصبانیت سرمربی ناپولی به خاطر یوونتوس

 سوال‌های زیاد درباره یوونتوس باعث خشم سرمربی ناپولی شد و نشست خبری را ترک کرد.
کد خبر: ۷۶۵۸۴

به گزارش «دی اسپورت» به نقل از فوتبال ایتالیا، ناپولی برای دومین هفته پیاپی در رقابت‌های سری A امتیاز از دست داد. شاگردان ساری که هفته قبل برابر رم تن به شکست دادند این بار در خانه اینتر با تساوی بدون گل متوقف شدند تا صدر جدول رده‌بندی را از دست بدهند.

ساری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. نسبت به دیدار برابر رم بهتر بازی کردیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه‌ داد: اگر یوونتوس در همه دیدارهای خود به پیروزی برسد باید به آنها قهرمانی را تبریک گفت‌. ما ثروتمندترین تیم ایتالیا نیستیم. هنوز بر این باورم که شانس قهرمانی داریم. درباره انسینیه باید بگویم که او فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد اما طبیعی است که نتواند در همه دیدارها گلزنی کند.

در ادامه سوال یکی از خبرنگاران درباره شانس ناپولی برای کسب عنوان قهرمانی با وجود پیروزی‌های پیاپی یوونتوس باعث خشم ساری شد.

سرمربی ناپولی این گونه واکنش نشان داد: این را اصلا قبول ندارم که ما تسلیم شده‌ایم. در ورزشگاهی سخت نمایشی خوب از خود نشان دادیم. در این فصل کارهای غیر عادی انجام داده‌ایم. اگر همیشه قرار باشد از یوونتوس سوال کنید از این‌جا خواهم رفت. در حال‌ حاضر ما بازی داشتیم نه یوونتوس. چرا باید دائم از یوونتوس سوال کنید؟ این بازی چه ربطی به یوونتوس داشت؟

ساری با عصبانیت گوشی را از گوشش در آورد و نشست خبری را ترک کرد.