۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
/ آمدن کادرفنی جدید، شوک خوبی به تیم داد /

میثم کریمی: تا صعود دست از تلاش بر نمی داریم

 هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ آزادگان از فردا آغاز می شود و نساجی مازندران باید در یک دیدار حساس در مقابل مس رفسنجان صف آرایی کند.
کد خبر: ۷۶۷۳۹

به گزارش «دی اسپورت»؛ میثم کریمی، هافبک دفاعی نساجی مازندران در مورد شرایط دیدار مقابل برق جدید به خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم برنامه های تاکتیکی خودمان را به حریف دیکته کرده و به گل دست پیدا کنیم. در نیمه دوم هم با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می کردیم، طبیعی بود که آنها برای جبران گل خورده روی دروازه ما فشار بیاورند و ما می توانستیم چندبار روی ضد حملات به گل برسیم که متاسفانه اینطور نشد و شکر خدا موفق شدیم از یک بازی خارج خانه سه امتیاز کسب کنیم.


میثم کریمی با بیان اینکه با آمدن آقای نکونام دو پیروزی خیلی خوب را کسب کردیم، ادامه داد: از روزی که آقای نکونام و دیگر اعضای کادر ایشان به تیم ما اضافه شدند، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا روی تاکتیک دفاع تیمی بیشتر کار کنند که شکر خدا موفق شدیم با تلاش بچه ها در دو بازی اخیر دروازه مان را بسته نگهداریم و با استفاده از موقعیت ها با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

کریمی در مورد کار کردن با نکونام گفت: واقعا آمدن ایشان شوک خیلی خوبی برای تیم بود و شور و‌ هیجانی که اقا جواد و کادرش در مسابقات کنار خط دارند، موجب می شود تا بازیکنان با انرژی خیلی بیشتری بازی را ادامه دهند، که همین موضوع موجب شد تا با دو پیروزی که کسب کردیم، جزو مدعیان صعود باقی بمانیم.

هافبک نساجی در مورد تغییر مربی در این برهه از فصل گفت: تغییر سرمربی، جزو مسائل کلان باشگاه است که بدون شک با تصمیم اقای صنیعی فر و امیری انجام شده است. ولی جا دارد واقعا از آقای مهابادی که زحمات زیادی برای تیم کشیدند تشکر کنیم. در ادامه هم اضافه شدن آقای نکونام موجب شد تا شوک مثبتی به بازیکنان وارد شود زیرا با رفتار خود بازیکنان را مجاب می کنند تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

بازیکن نساجی نظرش در مورد اینکه آیا نساجی می تواند جزو مدعیان اصلی صعود محسوب شود را اینگونه پاسخ داد: بله قطعا نساجی جزو مدعیان اصلی صعود است و اگر بازی با مس رفسنجان را بتوانیم با پیروزی به پایان برسانیم، امکان دارد در پایان همین هفته به صدر جدول نزدیکتر شویم. در مجموع از ابتدای این فصل همه ارکان باشگاه تنها برای صعود به لیگ برتر تلاش می کردیم و تا رسیدن به این مهم نیز دست از تلاش مان بر نخواهیم داشت.

میثم کریمی در پایان با بیان اینکه ما هفت فینال پیش رو داریم، افزود: بازی مقابل مس رفسنجان خیلی سخت است ولی ما برای موفقیت باید این بازی را که یکی از هفت فینال مان در راه صعود است را با پیروزی پشت سر بگذاریم. در پایان هم جا دارد از کادر پزشکی باشگاه نساجی، آقای دکتر نوروزی، خانم دکتر محمدی و همکاران شان که در دوران مصدومیت خیلی برایم زحمت کشیدند تا بتوانم خیلی زود به جمع هم تیمی هایم باز گردم، تشکر کنم.