۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰
سرمربی نفت و گاز گچساران ؛

فرازمند:به حساسیت بازی با شاهین اشراف کامل داریم/فدراسیون نظارت بیشتری کند

سرمربی نفت و گاز می گوید : از مسئولان کمیته داوران و مسابقات فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال تقاضا دارم نظارت کافی را بر این موضوع داشته باشند.
کد خبر: ۷۶۷۵۰

بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص دیدار حساس تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت : در طول هفته گذشته تمرینات منظم و خوبی را پشت سرگذاشتیم ، با تمام قوا برای کسب نتیجه به بوشهر می رویم و از لحاظ روحی و روانی تیم در شرایط ایده آلی قرار دارد.

 

بهمن فرازمند افزود: به حواشی و حساسیت این بازی اشراف کامل داریم اما به کمک هوادارانمان نیاز داریم که هم در بازی رفت و هم برگشت با تجربه ای که در این چند سال  کسب کرده اند با ارامش و به دور از  هرگونه حاشیه ای به تیم ما کمک کنند .

 

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که برای موفقیت در اینگونه بازیهای حساس بایستی به آن توجه داشت پرهیز از حواشی می باشد که تمرکز تیم را مورد هدف قرار می دهد.

 

این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم اظهارداشت: مسئولان باشگاه نفت و گاز در تلاش هستند طبق وعده که از قبل داده شده است تا قبل از سال نو  بخشی دیگر از دستمزد بازیکنان را پرداخت کنند که البته همه برنامه ریزی ها برای موفقیت این تیم تاکنون به خوبی پیش رفته است.

 

فرازمند همچنین در خصوص قضاوت داوران نیز تاکید کرد: داوری ها در بازی های حساس و مهم آخر فصل مهمترین نقش را در تعیین و تکلیف تیم ها دارند و به همین خاطر به عنوان یکی از سرمربیان حاضر در این رقابت ها از مسئولان کمیته داوران و مسابقات فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال تقاضا دارم نظارت ویژه ای  را بر این موضوع داشته باشند.

 

سرمربی نفت و گاز گفت :به هرحال این مسابقه نیز همچون سایر مسابقات لیگ دسته دوم روز یکشنبه به میزبانی شاهین بوشهر برگزار می شود اما مطمئنا نتیجه این بازی هرچه باشد در بازی برگشت نیز این دو تیم به آرامش دارند ، به همین جهت  بهتر است با تکیه بر اصل مهمان نوازی و همچنین پرهیز از هرگونه حاشیه هم در بوشهر و هم در گچساران از هرگونه فرصت سوزی پرهیز شود.

 

وی در پایان گفت: تماشاگران گچسارانی که نقش مهمی در موفقیت  تیم ریشه دار نفت و گاز گچساران دارند برای هر دو دیدار رفت و برگشت  نیاز به برنامه ریزی  و هوشیاری کامل  دارند تا  به نتایج دلخواه خود هم در زمین مسابقه و هم بروی سکوها  دست پیدا کنیم .



ترند های روز