۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
سرنوشت خونه به خونه و نساجی در دستان خودشان؛

لیگ برتری شدن ال‌مازنو به اما و اگر نیاز ندارد

در پایان هفته سی ام رقابت‌های لیگ یک تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و احتمال لیگ برتری شدن آنها در دستان خودشان است.
کد خبر: ۷۷۱۴۷

به گزارش «دی اسپورت»؛ یکی از اتفاقات جالبی که می تواند در فصل جاری لیگ یک رقم بخورد، صعود تیم های مازندارنی به رقابت های لیگ برتر است؛ اتفاقی که 13 سال از آن سپری شده و در این مدت هیچ تیمی از استان مازندران که یکی از منطقه های فوتبال خیز فوتبال کشور است و فوتبالیست های مطرحی نیز در تیم ملی فعلی دارد، موفق به انجام این مهم نشده است.


اما در فصل جاری لیگ یک دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در حال بر هم زدن این معادله هستند و احتمال اینکه یکی از این دو تیم لیگ برتری شود، بسیار زیاد است. شاگردان اسکوچیچ در پایان هفته سی ام به اختلاف سه امتیازی با صدر رتبه دوم را در اختیار دارند و پایین تر از آنها در رتبه چهارم شاگردان جواد نکونام حضور دارند که با اختلاف 6 امتیازی نسبت به صدر و در پیش بودن بازی‌های رو در رو با نفت مسجد سلیمان و فجرسپاسی می توانند سرنوشت خود را در دست بگیرند.

 

 


با تمام این تفاسیر و آمادگی بسیار بالایی که دو تیم مازندرانی در رقابت های لیگ یک این روزها و هفته ها از خود نشان می دهند، در صورت پیروزی نساجی مازندران برابر فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان و همینطور نتیجه گیری خونه به خونه در مقابل تیم هایی که هیچ کدام شانسی برای صعود ندارند، احتمال لیگ برتری شدن دربی ال مازنو در لیگ برتر سال آینده بسیار زیاد است.


البته باید منتظر ماند و دید که در 4 دیدار آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت چه تیم هایی فرصت حضور در لیگ برتر را برای خود فراهم می کنند.

 

 

منبع: ورزش سه



ترند های روز