۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
در گفتگو با دی اسپورت

علی فیروزی: به بازیکنانم افتخار می کنم / نفت و گاز از شانس های صعود است

سرمربی پالایش نفت می گوید: وقفه ایجاد شده در دقایق پایانی بازی باعث شد ما به گل تساوی دست پیدا کنیم .
کد خبر: ۷۷۱۶۶

علی فیروزی سرمربی پالایش نفت آبادان پس از تساوی تیمش برابر نفت و گاز گچساران به خبرنگار "دی اسپورت" گفت: بازی خوبی بود ،پیشبینی چنین بازی را می کردیم در نیمه دوم با تغییر سیستم به اهداف خود رسیدیم .

 

فیروزی ادامه داد: شرایط بازی تا قبل از گل اول ما به گونه ای پیش می رفت که اصلا فکر نمی کردیم که بتوانیم بازی را به تساوی بکشانیم ،در ۱۵ دقیقه پایانی از بی نظمی و عدم تمرکز مدافعین نفت و گاز استفاده کامل را بردیم و یک امتیاز در گچساران کسب کردیم .

 

سرمربی با تجربه پالایش نفت تصریح کرد: بازیکنان نفت و گاز با زدن گل دوم فکر کردند که همه چیز تمام شده است و با شکم سیری بازی می کردند، از خلا های جلوی خط دفاعی نفت و گاز استفاده کردیم و به گل اول دست یافتیم .

 

فیروزی اظهار داشت: به نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود ، به بچه های خودم افتخار میکنم بازی دو بر صفر باخته را با تساوی عوض کردند،در روزی که ۵ بازیکن خود را به همراه نداشتیم در گچساران به تساوی دست یافتیم .

 

وی ادامه داد: در تمرینات نقاط قوت نفت و گاز را گوش زد کردیم که متاسفانه از همان طریق دو گل دریافت کردیم ،نفت و گاز با وجود داشتن کادر فنی و بازیکنان خوب ، یکسری معایب دارد که اگر این نقاط ضعف برطرف شود مطمئناً از شانس های صعود خواهد بود چون حق مردم این شهر تیم لیگ یکی است و  آرزوی بنده این است که نفت و گاز به لیگ صعود کند .

 

سرمربی پالایش در پایان گفتگو خود گفت: هواداران نفت و گاز روی هم رفته خوب بودند ، در دقایق پایانی تعدادی از تماشاگران گچسارانی با پرتاب چند بطری باعث وقفه در جریان بازی شدند که اگر این عمل انجام نمی گرفت بازی با همان نتیجه دو بر یک  به پایان می رسید ، تماشاگر باید بداند که انجام این گونه حرکت ها اصلا به سود فوتبال نخواهد بود .