۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
واکنش مسئول برگزاری مسابقات لیگ سه در مورد بازی نیمه تمام

فراهانی:بازیکن مقاوم فجر با قمه وارد زمین شد

دی اسپورت:مسئول برگزاری بازی های لیگ دسته سوم از ارجاع پرونده بازی روز گذشته مقاوم فجر البرز و چوکای تالش به کمیته انضباطی خبر داد
کد خبر: ۷۷۳۸۲

به گزارش «دی اسپورت»، امیر حسین فراهانی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران درباره اتفاقات رخ داده در بازی دیدار تیم های مقاوم فجر البرز و چوکا تالش که بازیکن تیم میزبان با " قمه " وارد زمین شد و جو بازی را بر هم زد، بیان کرد: قبل از برگزاری مسابقه تیم های مقاوم فجر البرز و چوکا تالش درگیری بوجود آمده بود و با نیروی انتظامی که مشورت کردیم، آنها به ما ابلاغ کردند، فضا مسموم است و ما هم اتفاقات رخ داده را صورت جلسه و برای کمیته انضباطی ارسال کردیم تا آنها درباره اتفاقات رخ داده، تصمیم گیری کنند.

 

او افزود: بازی شروع نشده بود و در جریان بازی اتفاقاتی رخ نداد که مسابقه نیمه تمام بماند. این دیدار از ابتدا آغاز نشده بود و همچنین بازیکن مقاوم فجر البرز ( محمد نصیری ) سلاح سرد ( قمه ) در اختیار داشت و باید منتظر حکم کمیته انضباطی بمانیم. گزارش بازی به این کمیته ارسال شده و اکنون نمی توانیم درباره نتیجه آن صحبت کنیم.

 

فراهانی در پایان گفت: جریمه سختی در انتظار مقاوم فجر البرز است و مربوط به مسائل قضایی است و به کمیته مسابقات ارتباطی ندارد.

گفتنی است، در چارچوب مسابقات تیم های های مقاوم فجر البرز و چوکا تالش، محمد نصیری بازیکن تیم میزبان با " قمه " به سمت بازیکنان و هواداران تیم حریف حمله کرد و در نهایت با وساطت برخی از هم تیمی هایش و مسئولان برگزاری بازی این غائله ختم به خیر شد.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان