۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
سرمربی مقاوم فجر البرز؛

موسوی : بازی با نظر داوری لغو شد

سرمربی تیم فوتبال مقاوم فجر البرز با بیان اینکه دو بازیکن تیم فوتبال مقاوم فجر البرز و چوکا تالش درگیری داشتند، گفت : این بازی با نظر ناظر داوری انجام نشد.
کد خبر: ۷۷۴۰۶

به گزارش"دی اسپورت"، حمید موسوی با اشاره به اتفاقات عجیب بازی فوتبال تیم مقاوم فجر البرز و چوکا تالش در چارچوب لیگ دسته سوم فوتبال کشور، اظهار داشت : بازیکنان دو تیم در چارچوب این بازی شروع به گرم کردن و داوران نیز مشغول مقدمات شروع بازی بودند که این ماجرا اتفاق افتاد.

 

سرمربی تیم مقاوم فجر البرز افزود : لیست تیم به ناظر داوری ارائه شد ولی ناظر بازی اعلام کرد که یک بازیکن از هر دو تیم اجازه ورود به زمین برای مسابقه را ندارند و محروم هستند و  این دو نفر قبل از بازی درگیر شدند و اجازه رقابت را نداشتند.

 

وی با بیان اینکه این درگیری قبل از  زمان گرم کردن بازی, بین بازیکنان به وجود آمد، اضافه کرد : محمد نصیری از سمت تیم مقاوم فجر البرز و شماره 10 تیم چوکا تالش با هم درگیر شدند که داور مشاهده کرد و اجازه ورود این دو بازیکن را نداد.

 

موسوی با اشاره به اینکه فضای تماشاگران تیم چوکا تالش سبب شد داوران بازی این دو بازیکن را محروم کنند، بیان کرد: داوران اعلام کردند که ورزشگاه شریعتی کرج با حضور این تعداد مامورین انتظامی برای شروع کافی نیست و باید مامورین ناجا اضافه شوند.

 

وی ادامه داد : به علت فحاشی این ماجرا اتفاق افتاد و قمه‌کشی شد و هیچ کسی نیز مجروح نشد و این درگیری در حد کتک کاری معمولی هم نبود و داوران خواستار این شدند فردی دیگر به جای نصیری و بازیکن چوکا تالش بازی را انجام دهد و ناظر داوری در مجموع اجازه برگزاری بازی را نداد و ما هم منتظر گزارش بازی از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

 

منبع : تسنیم