۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
مچ اندازی ریشه دار ها

فکری به قهرمانی می اندیشد / نکونام به برد و نزدیکی به لیگ پر آوازه

لیگ آزادگان به هفته های پایانی خود رسیده و بدون شک در حساس ترین دیدار هفته سی و دوم، نساجی مازندران مهمان حریف قدرتمند خود، نفت مسجد سلیمان خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۴۴۵

به گزارش"دی اسپورت"؛ محمود فکری و شاگردانش که تا حدودی گام بلندی برای صعود به لیگ برتر برداشته اند، در حالی میزبان حریف متحول شده خود می باشند که در صورت پیروزی دو هفته قبل از پایان لیگ می تواند جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنند. اما در نگاهی دیگر آمار فوق العاده نکونام در نساجی، امید قائمشهری ها را برای صعود به لیگ برتر را بیش از بیش افزایش داده است، به طوری که این بازی حکم مرگ و زندگی برای قرمز پوشان مازندرانی دارد که در صورت برد می توانند امیدوار به شکستن طلسم 24 ساله شان باشند.

 

از نکات کلیدی این دیدار بدون شک حضور محمود فکری، سرمربی محبوب قائمشهری ها که بارها به نساجی و هوادارانش ابراز احساسات و علاقه مندی کرده روی نیمکت نفت مسجد سلیمان است که این موضوع می تواند جذابیت های این دیدار را تا حد زیادی افزایش دهد.

 

در این مورد این نکته قابل ذکر است که نفت مسجد سلیمان، آمار بسیار خوبی در بازی های خانگی دارد، به طوری که تا پایان هفته سی و یکم، تنها یکبار در حضور هوادارانش شکست را تجربه کرد که همین شکست را هم، جواد نکونام به آنها تحمیل کرده است.

 

بازی رفت دو تیم در قائمشهر با پیروزی زردپوشان مسجد سلیمانی به پایان رسیده است.



ترند های روز