۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
هافبک نساجی مازندران؛

عبدی : نساجی قطعا لیگ برتری می شود

هافبک نوشهری نساجی درباره دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان می‌گوید این دیدار هم برای ما مانند دیدارهای دیگر است و فقط به پیروزی می‌اندیشیم
کد خبر: ۷۷۴۵۳

به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار هفته جاری خود در ورزشگاه وطنی موفق شد مهمانش ماشین‌سازی تبریز را با یک گل شکست دهد.

 

مهرداد عبدی هافبک نوشهری تیم نساجی زننده تک گل برتری‌ بخش نساجی چیان در این دیدار بود، او که با آقایی در میانه‌های میدان و با پروازی دیدنی گل پیروزی نساجی در دیداری فوق حساس را به ثمر رساند، آمادگی کامل خود را به معرض نمایش گذاشت. عبدی متولد ۳۱ مرداد ماه سال ۷۱ از شهرستان نوشهر نیز است وی سابقه بازی در تیم‌های شموشک نوشهر، پارسه تهران و گل گهر سیرجان را هم در کارنامه دارد.

 

در گفت‌وگویی خواندنی به سراغ این هافبک با اخلاق تیم نساجی مازندران رفتیم و شرایط فعلی خودش و تیم نساجی را از وی جویا شدیم...

 

*فوتبالت را از کجا و در چه سالی آغاز کردی؟ پیش از نساجی سابقه حضور در چه تیم‌هایی را داری؟

 

 

فوتبالم را از مدرسه فوتبال شموشک نوشهر آغاز کردم و تا رده امید در این تیم بازی کردم. بعد از فوت مهندس درویش اوضاع باشگاه شموشک نابسامان شد که پس از آن به تیم پارسه رفتم. در تیم‌های شموشک نوشهر، پارسه تهران، گلگهر سیرجان سابقه بازی دارم و در حال حاضر هم در خدمت باشگاه نساجی هستم.

 

*چطور شد که در ابتدای فصل به نساجی آمدی؟


من در سال نخست فوتبالم در تیم پارسه تهران شاگرد آقای پاشازاده بودم و امسال هم طی پیشنهادی که به من داده شد بعد از هفت سال دوباره افتخار شاگردی ایشان را پیدا کردم.

 

*از وضعیت فعلی خودت در نساجی برای‌مان بگو؟


خدا رو شکر در حال حاضر هم خودم وضعیت خوبی دارم و هم تیم نساجی. انشالله به لطف خدا ادامه دار هم خواهد بود. انشالله در سه دیدار پایانی هم بهترین نتیجه را کسب می‌کنیم و جشن صعود می‌گیریم و دل هواداران را شاد میکنیم.

 

*در دیدار هفته گذشته گل سه امتیازی به ثمر رساندی. پس از گلزنی چه حسی داشتی؟


در فصل جاری در دیدار هفته گذشته با تیم ماشین‌سازی توانستم اولین گلم را با پیراهن نساجی به ثمر برسانم و بسیار خوشحالم. حس فوق‌العاده‌ای دارم از ینکه توانستم با زدن چنین گل حساسی یک شهر را خوشحال کنم و در آن جو بی‌نظیر ورزشگاه روز خوبی را سپری کردم.

 

*از وضعیت تیم نساجی کمی برای‌مان بگو؟ آیا با انتظارات ایجاد شده از تیم، شرایط صعود به لیگ برتر مهیاست؟

 

ما از ابتدای فصل تنها با هدف صعود به لیگ برتر رقابت‌ها را آغاز کردیم و خدا رو شکر نتایج خوبی هم گرفتیم به جز مقطعی از فصل که نتایج خوبی به دست نیاوردیم اما باز هم لطف خدا شامل ما شد و به بازی‌ها برگشتیم. در حال حاضر شرایط صعود ما مهیا شده و انشالله در پایان فصل جشن صعودمان به لیگ برتر را با حضور پرشور هواداران‌مان جشن خواهیم گرفت.

 

*دیدار سنگین هفته آینده با نفت مسجد سلیمان را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟


این دیدار هم برای ما مانند دیدارهای دیگر است و فقط به پیروزی می‌اندیشیم. تنها سه امتیاز این دیدار مورد رضایت ماست. نفت هم تیم خوبی است اما انشالله با سه امتیاز کامل از زمین خارج می‌شویم.

 

*بهترین دوست یا هم‌تیمی‌ات در نساجی چه کسی است؟


بهتر است جواب این سوال را ندهم چون ممکن بعضی از دوستان ناراحت بشوند. ( با خنده)

 

*در فصل جاری سابقه کار با جواد نکونام را در کارنامه‌ات به ثبت رساندی. نظرت را در مورد این سرمربی جوان و کاربلد برای‌مان بگو؟


با آمدن آقا جواد نکونام نظم و انضباط خاصی بر تیم حاکم شد و با برنامه‌ریزی خوب و مدونی پیش رفتیم. خیلی خوشحالم و باعث افتخار من است که شاگرد ایشان هستم و چیزهای بسیاری یاد گرفتم. قطعا در آینده موفقیت‌های بسیاری را کسب خواهد کرد زیرا بسیار حرفه‌ای و کاربلد است.

 

*نظرت در مورد هواداران نساجی چیست؟


در مورد هواداران بی‌شمار و پرشور نساجی هر چه بگویم کم گفتم. هواداران نساجی بی‌نظیرند. در تمامی بازی‌ها حتی مقطعی که خوب نبودیم تنهای‌مان نگذاشتند. در سرما و گرما یاورمان بودند و همه جانبه حمایت‌مان کردند. انشالله با صعود به لیگ برتر زحماتشان را جبران خواهیم کرد.

 

*صحبت پایانی؟


تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که در فوتبال به من کمک کردند مخصوصا پدر و مادر عزیزم که با دعاهای‌شان موجب پیشرفت من شدند. انشالله امسال بتوانیم نساجی را لیگ برتری کنیم زیرا لیاقت نساجی و هوادارانش بیشتر از این حرفهاست.

 

منبع : فارس