۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
3 تیم مستقیم و 1 تیم در پلی آف لیگ دویی می شود

فراهانی: رای دو دیدار جنجالی لیگ 3 بزودی اعلام می شود

امير حسين فراهاني نحوه ی صعود و سقوط تیم ها در مرحله نهایی لیگ دسته سوم را تشريح كرد.
کد خبر: ۷۷۴۸۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ مسئول برگزاري مسابقات ليگ دسته سوم فوتبال در گفت و گو با خبرنگار "دي اسپورت" در خصوص نحوه ی صعود و سقوط تیم ها در مرحله نهایی لیگ دسته سوم اظهار داشت: در این دوره از مسابقات سه تیم اول جدول رده بندی گروه های سه گانه به بصورت مستقیم به لیگ دسته دوم صعود میکنند.

امير حسين فراهاني اذعان داشت: تیمهای دوم هر گروه به همراه برترین تیم سوم راهی پلی آف می شوند و پس از قرعه کشی و انجام بازی های رفت و برگشت در نهایت تیم چهارم صعود کننده به لیگ دسته دوم مشخص می شود.

او با اشاره به اینکه 11 تیم در این مرحله می مانند گفت: تیمها تا جایگاه پنجم در مرحله نهایی لیگ دسه سوم فصل 98_97 حضور خواهند داشت و ما بقی تیمها (از رده ششم تا دهم ) به مرحله اول لیگ دسته سوم سقوط میکنند.

مسئول برگزاري مسابقات ليگ دسته سوم فوتبال در خصوص 2 دیدار برگزار نشده از هفته شانزدهم اذعان داشت: در خصوص دیدار تیمهای (مقاوم فجر البرز - چوکا تالش) و (پرسپولیس گناوه - استقلال رامشیر) که بدلیل درگیری برگزار نشده است، امروز کمیته انضباطی تشکیل جلسه داد و بزودی رای صادر خواهد شد.

فراهانی در پایان تاکید کرد: بدلیل اینکه دو دیدار برگزار نشده در صعود و سقوط تیمها تاثیر گذار است ، برنامه دیدارهای هفته هجدهم طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار نخواهد شد و برنامه جدید بزودی اعلام می شود.