۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

تیغ نورد : برای پیروزی مقابل ماشین سازی به میدان می رویم

مس رفسنجان با وجود اینکه در میانه های جدول رده بندی حضور دارد در نیم فصل دوم توانسته خیلی از تیم های بالا جدولی را متوقف کند. 
کد خبر: ۷۷۵۱۷

مس رفسنجان با وجود اینکه در میانه های جدول رده بندی حضور دارد در نیم فصل دوم توانسته خیلی از تیم های بالا جدولی را متوقف کند. محمود تیغ نورد که در نیم فصل دوم به جمع شاگردان سامره اضافه شد، معتقد است تیمش در همه بازی ها به دنبال فوتبال پاک بوده و به هیچ چیز دیگر توجه ندارد.

 

محمود تیغ نورد، بازیکن مس رفسنجان در مورد دیدار برابر صبا به خبرنگار دی اسپورت گفت: صبا را به دلیل شرایطی که داشت توانستیم با ارائه یک بازی زیبا هفت گل به آنها بزنیم و در ادامه آنها به دلیل اعتراضاتی که به موضوعاتی غیر از مسائل بازی داشتند، زمین مسابقه را ترک کردند.

 

کاپیتان نیم فصل نخست بادران در مورد جدایی اش از این تیم گفت: در ابتدا باید به خانواده ربیعی بابت فوت مادرشان تسلیت بگویم. واقعا از شنیدن خبر فوت مادر آقای ربیعی ناراحت شدم. جدایی من از بادران به سود هر دو بود. من فکر می کنم الان نباید در مورد این مسائل حرف بزنیم تا برخی ها که منتظر بد جلوه دادن افراد هستند، برای تبرئه خود پیش دستی نکنند. حکایت من و بادران خیلی مفصل است که انشالا در پایان فصل به طور کامل در مورد آن صحبت می کنم.

 

تیغ نورد در مورد اهمیت بازی برابر ماشین سازی در تعیین سرنوشت تیم های صعود کننده، افزود: مس رفسنجان در نیم فصل دوم نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و موفق شد جز بادران اکثر تیم های بالایی جدولی را متوقف کند. من از روزی که به رفسنجان آمده ام تا به امروز حتی یکبار ندیدم که کسی در باشگاه حتی به فکر مساوی باشد. آقای سامره مربی جوان و باتجربه ای است که به نظر من می تواند سال آینده با تقویت تیم یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر لقب بگیرد.

 

محمود تیغ نورد در پایان گفت: به همه هواداران فوتبال پاک قول می دهم که با تمام توان در مقابل ماشین سازی حضور پیدا خواهیم کرد و معتقدیم که می توانیم در این سه هفته رتبه مان در جدول را بهبود ببخشیم.