۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
در گفتگو با دی اسپورت٬

راشدی:شانس خوبی برای صعود به لیگ یک داریم

دی اسپورت:مدافع نفت امیدیه معتقد است تیمش برای صعود به مسابقات لیگ دسته اول شانس خوبی دارد.
کد خبر: ۷۷۵۳۰

به گزارش دی اسپورت٬معین راشدی مدافع مستحکم نفت امیدیه که سابقه بازی در تیم های نفت مسجد سلیمان٬فجرسپاسی شیراز و استقلال اهواز را در کارنامه دارد معتقد است تیمش امسال میتواند راهی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور شود.

 

راشدی درمورد بازی پرحاشیه این تیم مقابل اروند خرمشهر در هفته ششم اظهار داشت:مقابل اروند خرمشهر عالی بازی کردیم و حق ما3امتیاز بود که متاسفانه تیم خرمشهری با ایجاد حاشیه که در حین این ماجرا خیلی فحش خوردیم و کتک کاری هم شد این اجازه را به ما نداد که امیدوارم کمیته انضباطی رای خوبی را در مورد این بد اخلاقی ها بدهد.

 

مدافع نفت امیدیه با اشاره به بازی خوب تیمش در مقابل گیلانمهر فومن بیان داشت:مقابل گیلانمهر با اینکه تا نیمه نخست2بر1عقب بودیم اما به واقع در نیمه دوم با غیرت بازیکنان و همچنین حمایت هواداران که سنگ تمام گذاشتند و واقعا از آنها سپاسگزاریم موفق شدیم4بر2این تیم خوب را شکست دهیم که البته می توانستیم بیش از4گل هم به گیلانمهر بزنیم.

 

وی افزود:بازی حساسی مقابل مقاومت تهران پیش رو داریم که در طول هفته روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم که واقعا جا دارد کمال تشکر را کادر مدیریتی جناب آقای پوند نژاد مدیرعامل محترم همچنین سید ادریس مشعلی رپیس منابع انسانی داشته باشم که همه جوره تیم را حمایت کردند و اتشالله با پیروزی مقابل مقاومت و صعود به لیگ یک جواب زحمات آن ها را بدهیم.

 

راشدی در مورد شانس نفتی ها برای صعود گفت:70درصد شانس صعود به لیگ یک را داریم و با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم خودم هم از لحاظ روحی و جسمی و فنی در شرایط خوبی قرار دارم و انشالله با تلاش کادر و بازیکنان پایان خوبی را برای خود در این فصل با صعود رقم بزنیم.

 

وی در پایان اظهارداشت:امیدوارم همانطور که هوادارانمان تا بدین جا بهترین یار دوازدهم برای ما بوده اند در این 3بازی هم ما را حمایت کنند تا با کمک خدا و تلاش مجموعه نفت امیدیه بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم تا دل مردم شهرم شاد شود.

 

نفت امیدیه با 8امتیاز در رده پنجم جدول گروه نخست لیگ دسته دوم قرار دارد و چهارشنبه همین هفته باید در امیدیه از مقاومت تهران در یک بازی بسیار حساس پذیرایی کند.

 



ترند های روز