۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
در گفتگو با دی اسپورت؛

قاسمی : پالایش دیر به خودباوری رسید

بازیکن پالایش نفت آبادان گفت : بازیکنان پالایش آبادان دیر به خودباوری رسیدند و اگر به این خودباوری پیش از این می رسیدند می توانستیم یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک باشیم
کد خبر: ۷۷۵۴۵

پالایش نفت آبادان پس از سال ها بالاخره توانست برای اولین بار به مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کند، به همین دلیل با عماد قاسمی، مدافع میانی این تیم تماس گرفتیم تا حال و هوای تیم را از زبان وب جویا شویم.

 

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با عماد قاسمی، مدافع میانی پالایش نفت آبادان را در زیر می خوانید‌.

 

از بازی با سردار بوکان آغاز کنیم.


خب بازی برابر سردار، بازی خیلی خوبی بود و با توجه به تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم به خوبی با نقاط ضعف و قوت حریف آشنا بودیم و شکر خدا توانستیم این تیم را با نتیجه ۲-۰ از پیش رو برداریم.

 

این هفته هم باید در مقابل شاهین شهرداری بوشهر به میدان بروید.

بله، شاهین با آمدن آقای پاشازاده متحول شده و بدون شک با شناختی که از بازیکنان خودمان دارم، مطمن هستم که هواداران دو تیم دیدار زیبایی را شاهد خواهند بود.

 

چرا نفت در مرحله دوم نتوانست روند دور اول بازی ها را ادامه دهد.


خب من فکر می کنم، تیم ما دیر به خود باوری رسید که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. ما بازیکنان خوبی داشتیم که همگی سابقه حضور در لیگ یک و برتر را در کارنامه دارند ولی واقعا افسوس که دیر به این خودباوری رسیدیم.

 

تیم تان از نظر بدنی واقعا شرایط خوبی داشت.


بله واقعا از نظر بدنی شرایط خوبی داشتیم و تمام این مسائل را مدیون اقای حسین مزرعه، بدنساز تیم هستیم که با به روز ترین تمرینات بازیکنان را برای مسابقات آماده می کردند. 

 

حرف پایانی.


نفت واقعا تیم حرفه ای بود که آقای فیروزی دور هم جمع کرد. من سابقه بازی در لیگ یک و برتر را در کارنامه دارم و واقعا امکاناتی که مدیرعامل پرتلاش پالایش برای بازیکنان و کادرفنی مهیا کرده اند را در خیلی از تیم های لیگ یکی و حتی لیگ برتری ندیده ام. واقعا باید از زحماتی که اقایان غفاری و چهار روستایی که شبانه روزی در تیم پالایش زحمت می کشند تا مجموعه تیم بدون هیچ کمبودی در مسابقات حاضر شوند، تشکر کنم. در پایان می خواهم از دو بازیکن جوان تیم که واقعا بازیکنان قوی و فنی هستند نام ببرم، زیرا مطمئن هستم که در آینده حرف های زیادی در فوتبال ایران برای گفتن خواهند داشت، عماد مهدی نسب و علی اوحدی بازیکنان جوانی هستند که اگر قدر خود را بدانند و بدون اینکه دلسرد شوند تلاش شان را ادامه دهند، می توانند بازیکنان بزرگی در فوتبال ایران شوند.