۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
اختصاصی «دی اسپورت»؛

سرمربی تیم های سقوطی در راه قشقایی

با پایان لیگ های مختلف، جدا از برخی باشگاه هایی که به لیگ های بالاتر صعود می کنند، برخی تیم ها هم با پشتوانه مالی که دارند به دنبال خرید امتیاز می روند تا فصل آینده را در یک سطح بالاتر حضور داشته باشند.
کد خبر: ۷۷۸۰۲

به گزارش «دی اسپورت»؛ باشگاه قشقایی شیراز با پیروزی برابر پرسپولیس نامش را در فوتبال ایران سر زبان ها انداخت و هواداران زیادی در شیراز و دیگر استان های کشور پیدا کرد.

طی چند روز گذشته اخباری در خصوص رایزنی مدیران باشگاه قشقایی با برخی تیم های لیگ یکی برای خرید امتیاز حضور در لیگ آزادگان نقل محافل فوتبالی شده که این موضوع شادی زیادی را در بین هواداران این تیم به وجود آورده است ولی در این میان اخبار ناخوشایندی هم از این باشگاه پرهوادار به گوش می رسد.

آنطور که شنیده می شود یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه با سرمربی ناموفق این فصل و فصول گذشته لیگ های مختلف که با وجود هزینه های هنگفت در بیش از ۱۰ تیم، تنها یکبار باشگاه تحت مدیریت فنی اش را به هدفش رسانده، انجام داده که این موضوع نگرانی های زیادی را در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است زیرا آنها معتقدند اگر قصد حضور در لیگ یک را دارند باید با قدرت در میدان حاضر شوند نه اینکه به مانند دیگر تیم های سرمربی پیشنهادی، برای بقا تلاش کنند.