۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
اتقاقات نادر در فوتبال ایرانی تمامی ندارد؛

گلزن شهرداری تبريز بدون مجوز مقابل راه آهن به میدان رفت! (عكس)

با پیگیری رقابت های هفته سی و سوم لیگ آزادگان، شهرداری تبریز موفق شد با نتیجه ۴-۱ راه آهن را از پیش رو بردارد ولی با پایان این مسابقه مشخص شد که مهاجم تیم پیروز میدان یا وجود محرومیت در زمین حضور یافته است.
کد خبر: ۷۷۸۱۹

به گزارش"دی اسپورت"؛ شهرداری تبریز در حالی که تا هفته گذشته جزو یکی از تیم های در خطر سقوط لیگ یک محسوب می شد، توانست در هفته سی و سوم، راه آهن را از پیش رو بردارد ولی با پایان مسابقه مشخص شد که پیمان رنجبر، مهاجم شهرداری که با گلزنی در این دیدار پایه گذار پیروزی تیمش بود، از حضور در این دیدار محروم بوده است.

 

آنطور که شنیده می شود، کارگزار رسمی پیمان رنجبر در تاریخ بیست و یکم فروردین حکم محرومیت این بازیکن را از کمیته انضباطی گرفته، به طوری که این بازیکن در بازی هفته سی و دوم به همین دلیل نتوانست تیمش را همراهی کند ولی در کمال تعجب علیرغم اینکه کادرفنی تیم تبریزی پیش از آغاز مسابقه برابر لوکوموتیورانان بارها با کارگزار این بازیکن تماس گرفتند و نتوانستند رضایت وی را جلب کنند، بدون توجه به این موضوع مهاجم مورد نظر را به زمین فرستادند.

 

تمام اینها در حالی است که طبق قانون بازیکن تنها در صورتی می تواند بدون جلب رضایت شاکی در زمین مسابقه حضور یابد که تنها با واریز دوبرابر مبلغ مورد شکایت به حساب فدراسیون، دستور لغو موقت محرومیت وی از سوی رییس فدراسیون صادر گردد.

 

حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت تکلیف این بازیکن چه می شود و چه کسی مجوز حضور وی در زمین را صادر کرده است؟ سوالی که شاید حتی پاسخش موجب برگشتن نتیجه این دیدار شود.







ترند های روز