۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
اختصاصی دی اسپورت

حسن پور: برای آبروی راه آهن بازی خواهیم کرد

دی اسپورت: حسن پور سرپرست راه آهن گفت: تیم راه آهن حریف دست و پا بسته ای برای نساجی نخواهد بود.
کد خبر: ۷۷۸۲۲

به گزارش دی اسپورت، مهدی حسن پور سرپرست تیم راه آهن تهران که در آخرین دیدار در لیگ یک به مصاف نساجی قائمشهر می رود در گفت و گو با دی اسپورت گفت: تيمهايی كه نتيجه مسابقه اخر ليگ برايشان سرنوشت ساز است مطمئن باشند ما برا خودمان و آبروی تيم راه اهن بازی ميكنيم. بازی با نساجي هم يك مسابقه  است مانند مسابقات ديگر ،همگان ديدند كه با اين همه مشكلات و حتی با وجود نداشتن انگيزه باز هم ما هر چه در توان داشتيم در بازيهای اخر گذاشتيم.

 

وی افزود: تيم راه آهن حريف دست و پا بسته ای براي نساجی نخواهد بود و تيم بزرگ قائمشهری روز سختي را در برابر راه آهن خواهد داشت. ما در بازی مقابل شهرداری ٦ بازيكن اصلی خود را اختيار نداشتيم  اما در بازی آخر همه بازيكنان اصلی را در اختيار داريم .  از فردا تمرينات ما با نشاط تر و با انگيزه بيشتری انجام خواهد شد و به همه بازيكنانمان اين نکته را گوشزد كردیم كه اين بازی به علت حساسيت بالا مورد توجه بسیاری از اهالی فوتبال خواهد بود و با يك بازی منطقي ميتوانید اتفاقات خوبي را در فصول آينده در زندگی ورزشی خود رغم بزنيد.

 

حسن پور ادامه داد: از بعد از بازی با شهرداری تبريز تماسهايی در رابطه با بازی آخر با بازيكنان ما گرفته شده است،اولا  اين را بدانيد بازيكنان تيم ما حيثيت و شرف خود را با هيچ چيزی عوض نميكنند و دوما در صورت تكرار حتما باشگاه پيگير خواهد شد و شماره هاي انها را در اختيار مسئولين زيربط قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشيم كه نبايد شرايطی ايجاد كنيم كه هيجان كاذب بر اين مسابقه حاکم شود.

 

وی در پایان گفت: از ديشب تا به امروز راه اهن براي خيلی ها عزيز شده است من نميدانم ان زمان كه فریاد ميزديم به كمك نیاز داريم اين عزيزان كجا بودند و در پايان اين مطلب را اعلام ميكنم كه ما براي خودمان با همه توان در اين مسابقه حاضر خواهيم شد و هيچ تفكري نسبت به تيمهاي ديگر نخواهيم داشت ما از ابتداي فصل مورد حمايت هيچ ارگان و سازماني نبوديم و حتي مسئولين فوتبال نيز حمايتی از اين تيم ريشه دار نداشتند پس اين فصل را به تنهايي شروع كرديم و به تنهايي اما با آبرو تمام خواهيم كرد.