۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
سرمربی ماشین سازی تبریز؛

آقایی : تمدید قرارداد رمضانی وظیفه اخلاقی ماشین‌سازی است

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از تمدید قرارداد بازیکن مصدوم تیمش خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۲۸

به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته سی و سوم لیگ دسته یک در قم به مصاف صبا رفت و پس از برتری چهار-صفر مقابل این تیم حضور خود در فصل آتی لیگ یک را قطعی کرد تا هواداران این تیم نسبت به آینده امیدوارتر شوند.

 

عباس آقایی بعد از این بازی طی اظهاراتی به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و تصریح کرد : جایگاه تیم ماشین‌سازی بسیار فراتر از آنچه که در حال حاضر قرار دارد است ولی متأسفانه در فصل جاری مسائل و مشکلات زیادی دامن‌گیر این تیم ریشه‌دار فوتبال آذربایجان شد که تشریح آن مجال مناسبی را می‌طلبد.

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز، بقاء در لیگ یک را به‌عنوان نقطه تثبیت این تیم قلمداد کرد و بیان داشت: شرایط ماشین‌سازی همانند، کشتی رهاشده در طوفان و تلاطم دریاها بود که خوشبختانه با سکانداری آقای زنوزی و تلاش و همت تمامی ارکان باشگاه یعنی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان و هواداران، این کشتی به ساحل آرامش رسید و ان‌شاءالله با تداوم این روند، ماشین‌سازی به جایگاهی که شایسته آن است، می‌رسد.

 

آقایی در واکنش به مصدومیت علیرضا رمضانی از ناحیه رباط صلیبی در بازی مقابل صبای قم نیز اظهار داشت:  تمامی بازیکنانم در بازی‌ها و روزهای دشوار اخیر با جان‌ودل تلاش کردند و حمایت و تقدیر از آنان در روزهای سخت و دشوار، وظیفه ما است. در این همین راستا در صورتی که بنده برای فصل آتی در خدمت ماشین‌سازی باشم، قطعاً با رمضانی به‌عنوان اولین بازیکن تمدید قرارداد خواهد شد و اگر هم نباشم، باشگاه ماشین‌سازی باید برحسب رعایت اصول اخلاقی، از این بازیکن حمایت کند و قراردادش را تمدید نماید.

 

منبع : تسنیم