۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
اختصاصی دی اسپورت؛

ستاره اي به نام دلفي ؛ سوپرمن آبي پوش

يونس دلفي با بثمر رساندن ٢ گل،يك پاس گل و عملكردي درخشان برابر سپاهان اصفهان سند ابقاي تيمش را در ليگ برتر امضا كرد و از سوي هواداران استقلال به عنوان سوپرمن آبي ها لقب گرفت.
کد خبر: ۷۷۸۶۰

به گزارش"دی اسپورت"، شايد كمتر كسي از روزي كه دلفي از تيم نوجوانان استقلال خوزستان به بزرگسالان فراخوانده شد و كيلومترها در مسير شوش به اهواز در حال رفت آمد بود،فكرش را هم مي كرد كه اين نوجوانان كم سن و سال بتواند روزي تيم محبوبشان را از خطر سقوط به دسته پايين تر نجات بدهد.

 

نام دلفي پس از عملكردي درخشان در تورنمت" فوتبال براي دوستي" در شهر سن پترزبورگ روسيه كم كم بر سر زبان ها افتاد و پس از آن در جام جهاني نوجوانان ٢٠١٧ هندوستان و فتح دروازه ژرمن هاي پر آوازه و قرار گرفتن در جمع ٢٥ ستاره برتر جام از ديد سايت معتبر بليچرريپورت با پيشنهاداتي از تيم هاي اروپايي مواجه شد اما يونس ترجيح داد كه در ايران و تيم محبوبش به فوتبال خود ادامه دهد.

 

وينگري با توانايي بالاو سبكي سنتي در اين پست كه دائماً در حال رفت و آمد در حمله و دفاع است از وي يك بازيكن منحصر به فرد ساخته است.دلفي يك دريبل زن قهار در شرايط تك به تك است، جايي كه براي عبور از حريف تنها به سرعتش تكيه نمي كند بلكه با غناي تكنيكي خود،بازيكن مقابل را براحتي پشت سر مي گذارد.

 

حال كه دلفي عنوان جوانترين گلزن ليگ برتر را هم يدك مي كشد،رؤياهاي زيادي در سر دارد و بدنبال فتح كردن قله هاي بيشماري است كه انتظار او را مي كشند و اگر قدر خود را بداند بي شك در آينده بعنوان يكي لژيونرهاي آينده دار ايراني از وي مي توان نام برد.



ترند های روز