۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
در گفتگو با دی اسپورت

فرازمند : صعود مستقیم به لیگ یک حق شاهین بود / از هواداران تشکر می کنم

سرمربی نفت و گاز می گوید: صعود مستقیم تیم شاهین به لیگ یک کاملا به حق است 
کد خبر: ۷۷۸۶۵

بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص بازی تیمش با شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با " دی اسپورت " گفت:قبل از بحث فنی جا دارد صعود مستقیم تیم ریشه دار شاهین شهرداری بوشهر به لیگ یک را به مردم فوتبال دوست استان بوشهر ، مدیریت باشگاه شاهین و سرمربی موفق این تیم تبریک عرض کنم .

 

وی ادامه داد:هر دوتیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند ،هم بازیکنان نفت و گاز و هم بازیکنان شاهین مردانه جنگید که نتیجه این تلاش تقسیم امتیازات بود .

 

سرمربی موفق نفت و گاز  تصریح کرد:صعود مستقیم تیم شاهین به لیگ یک کاملا به حق بود ، کادرفنی این تیم و در راس آن آقای پاشازاده مطمئن هستم زحمات زیادی را برای این تیم کشیدند تا  این نتیجه حاصل شده است ، تیم شاهین با وجود این که تا حدود زیادی صعودش به لیگ قطعی شده بود  ولی با تمام توان و باانگیزه به مصاف ما آمد و تا پایان مسابقه مردانه جنگیدند .

 

فرازمند ادامه داد: بازیکنانم تمام تلاش خود را به کاربردند ، موقعیت های خوبی به وجود آوردند ولی در زدن ضربات آخر کم دقت بودند در هرصورت به تک تک آنها خسته نباشید عرض می کنم .

 

سرمربی نفت و گاز در خصوص استقبال خوب هواداران نیز گفت: از تک تک عزیزانی که دیروز در استادیوم حاضر شدند و تا پایان مسابقه به تشویق تیم پرداختند تشکر می کنم ،امیدواریم در آینده با انجام بازی های زیبا باعث خوشحالی آنها شویم .

 

فرازمند اظهار داشت: هفته آینده باید به شهر بوکان برویم و با تیم خوب و قابل احترام  سردار بازی کنیم،در دور رفت در گچساران بازی زیبایی به نمایش گذاشتد و مطمئنا تيم دسته و پا بسته ای نیستند.

 

وی در پایان در خصوص دیدار هفته آینده شاهین و داماش گفت:دیروز همه مشاهده کردند شاهینی ها با چه انگیزه ای به مصاف نفت و گاز رفتند ،فوتبال زیبا و پاکی را به نمایش گذاشتند ، با شناختی که از کادرفنی شاهین داریم مطمئن هستم در بازی مقابل داماش نیز با انگیزه بالا به میدان می روند .



ترند های روز