۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
هافبک بادران تهران؛

رضایی : قراردادم با بادران یک ساله بود و در پایان فصل به اتمام می رسد

هافبک بادران تهران گفت : قرارداد من با بادران تهران قراردادی یک ساله بود و با با پایان فصل قرارداد من نیز با بادران به اتمام خواهد رسید
کد خبر: ۷۷۸۸۲

به گزارش"دی اسپورت"، بادران تهران در هفته سی و سوم لیگ آزادگان موفق شد نفت مسجد سلیمان، تیم صدرنشین جدول رده بندی این رقابت ها را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد.

 

مهرداد رضایی، هافبک بادران تهران در مورد شرایط این تیم از ابتدای فصل تا کنون به خبرنگار دی اسپورت گفت: بادران در ابتدای فصل، اولین تیمی بود که تمریناتش را با هدف صعود به لیگ برتر آغاز کرد و توانست با ارائه یک فوتبال زیبا این موضوع را نیز به اثبات برساند ولی در عین شایستگی اتفاقاتی در هفته های اخیر رخ داد که اجازه نداد به حق مسلم خودمان که صعود به لیگ برتر بود، دست یابیم. البته این را هم بگویم که ما هنوز روی کاغذ شانس داریم و حتی برای همین اندک احتمال و علیرغم وجود تمام اما و اگرها، تا آخرین لحظه برای دست یابی به هدف مان مبارزه می کنیم.

 

هافبک بادران با بیان اینکه عوامل زیادی دست به دست هم داد تا تیمش از جمع تیم های مدعی صعود کنار برود، ادامه داد: ما در این فصل بازی های زیبایی به نمایش می گذاشتیم ولی اتفاقاتی که علیه تیم ما رخ می داد موجب شد از هدف مان دور شویم. به طور مثال اصلی ترین دلیلی که ما را از جمع تیم های مدعی صعود دور کرد، اشتباهات سهوی داوران در طول فصل و به خصوص هفته های اخیر بود، به طوری که همین اشتباهات موجب شد تا دو بازی ۶ امتیازی برابر خونه به خونه و نساجی که در تعیین سرنوشت تیم های صعود کننده تاثیر زیادی داشت را با شکست به پایان برسانیم و ضربه جبران ناپذیری بخوریم.

 

رضایی در پاسخ به این سوال که گفته می شود بادران یکی از پرهزینه ترین تیم های فصل جاری لیگ یک است، گفت: نه به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و فکر می کنم بادران در بین هشت تیم ابتدایی جدول، کمترین هزینه را انجام داده و حتی بازیکنانی که از سال گذشته در این تیم مانده اند، از نظر مالی ۲۰ درصد کمتر از فصل گذشته قرارداد بسته اند.

 

هافبک باتجربه بادران در مورد سطح لیگ یک امسال گفت: از نظر من سطح لیگ امسال نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و فوتبالی که بادران به نمایش می گذارد نشان دهنده این موضوع است.

 

رضایی نظرش در مورد تیم های صعود کننده را اینگونه بیان کرد: اینکه بخواهیم بگوییم کدام تیم ها صعود می کنند، خیلی سخت است زیرا با توجه به شرایط جدول، بادران هم می تواند یکی از تیم های صعود کننده لقب بگیرد که امیدوارم در هفته آخر نتایج به گونه ای رقم بخورد که یکی از تیم های صعود کننده بادران باشد.

 

هافبک جنگنده بادران در مورد برنامه اش برای فصل جدید گفت: قرارداد من با بادران یک ساله است و با پایان فصل به اتمام می رسد ولی با این وجود الان خیلی زود است که بخواهیم در مورد فصل بعد تصمیم بگیریم یا حتی حرف بزنیم.

 

مهرداد رضایی در پایان گفت: در پایان دوست دارم از آقای ایزد سیف اله پور به دلیل زحمات و تلاش شبانه روزی که برای باشگاه انجام می دهد تشکر کنم و همچنین یک تشکر ویژه از آقای دکتر قربانیان و خانم مهندس موسوی انجام دهم که با شرایط اقتصادی موجود، از جیب شخصی برای فوتبال هزینه می کنند و امیدوارم این کار تداوم داشته باشد و چنین افرادی سال های سال در فوتبال حضور داشته باشند.