۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
آه و نفرین شیرازی ها پشت سر خونه به خونه است

بهاروندی : شیرازی ها می خواهند مانع صعود خونه به خونه شویم

بازیکن برق جدید شیراز گفت : تنها خواسته مردم شیراز این است که تیم برق جدید مانع صعود تیم خونه به خونه به لیگ برتر شود
کد خبر: ۷۷۸۸۵

به گزارش"دی اسپورت"، برق جدید شیراز در آستانه دیدار سرنوشت ساز مقابل خونه به خونه موفق شد گل گهر، یکی از تیم های خوب این فصل لیگ آزادگان را با چهار گل شکست دهد تا با روحیه ای بالا در بابل حاضر شود. رسول بهاروندی، هافبک شیرازی ها معتقد است، تیم برق از زمان آمدن رحمان رضایی، روند خیلی خوبی را آغاز کرده و بازی به بازی نمایش بهتری را از خود نشان می دهد.

 

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با رسول بهاروندی را در زیر می خوانید.

 

از ابتدای فصل شروع کنیم.


برق جدید شیراز پس از اینکه با آقای رضایی به لیگ یک صعود کرد، برای فصل جدید کارش را با آقای مهابادی استارت زد و توانست نتایج خیلی خوبی کسب کند، به طوری که برخلاف انتظار بسیاری از کارشناسان، تیم ما در پایان نیم فصل نخست در جمع مدعیان صعود قرار داشت ولی مشکلات مالی باشگاه موجب شد سرمربی و ۶ بازیکن اصلی تیم پیش از آغاز نیم فصل دوم از جمع ما جدا شوند.

 

و در ادامه ابتدا اسماعیلی و سپس رحمان رضایی سکان هدایت تیم را به دست گرفتند ولی نتایج خوب نیم فصل اول برق هیچوقت تکرار نشد.

پس از آقای مهابادی، ابتدا آقای اسماعیلی به عنوان سرمربی معرفی شدند ولی جدایی ۶ بازیکن اصلی تیم موجب شده بود تا ایشان بخواهند با وضعیت بازیکنان و تیم آشنا شوند و به ترکیب ایده آل شان برسند، نتایج خوبی کسب نکنند و بدون داشتن زمان کافی از این تیم بروند و در ادامه آقای رحمان رضایی به عنوان سرمربی معرفی شوند. ایشان هم با توجه به تجربه ای که از سال ها حضور در اروپا و ایتالیا به دست آورده بودند، در گام نخست نظم و انضباط را سرلوحه کار قرار دادند و همین موضوع کمک کرد تا بهتر از قبل عمل کنیم ولی باز هم نتوانستیم به تیمی که در نیم فصل نخست داشتیم برسیم.

 

ولی همین تیم توانست گل گهر که یکی از تیم های خوب فصل های اخیر را با چهار گل شکست دهد.


همانطور که گفتم با رفتن ۶ بازیکن اصلی تیم، بازیکنان نیاز به زمان داشتند تا بتوانند با رسیدن به هماهنگی بیشتر، توانایی خود را نشان دهند. تیم ما بازی به بازی عملکرد بهتری را از خود به نمایش می گذاشت و به جرات می توانم بگویم که حتی در بسیاری از مسابقات خیلی بهتر از تیم حریف بازی می کردیم که متاسفانه یا توپ های مان تبدیل به گل نمی شد و یا گل های بچگانه ای دریافت می کردیم. 

 

از شرایط دیدار با گل گهر برای خوانندگان ما بگویید.


در هفته پیش از دیدار برابر گل گهر کادرفنی آنالیز بسیار خوبی از سبک بازی تیم حریف در اختیار بازیکنان گذاشت و تمرینات خوبی را انجام دادیم. در مورد بازی باید بگویم که ما به مانند همه مسابقات گذشته در این مسابقه هم برای کسب پیروزی به میدان رفتیم و در همان نیمه نخست یک بار موفق شدیم دروازه حریف را باز کنیم. در ادامه اخراج بازیکن حریف در دقیقه ۴۵ و دریافت گل دوم در همان ابتدای نیمه دوم موجب شد که تیم گل گهر به هم بریزد و بازیکنانش با استرس کار را دنبال کنند که ما با بهره گیری از این موضوع توانستیم دوبار دیگر هم دروازه شان را باز کنیم و روی ضدحملات چند موقعیت خوب دیگر هم به دست بیاوریم که متاسفانه روی بدشانسی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

در هفته پایانی هم که باید در مقابل خونه به خونه به میدان بروید، دیداری که نتیجه اش بدون شک تاثیر زیادی روی سرنوشت صعود تیم ها خواهد داشت.


بله، به هر حال لیگ به پایان رسیده و در پایان ۹۰ دقیقه پیش رو، سرنوشت تیم های صعود کننده مشخص می شود و بقیه تیم ها باید دوباره خود را برای فصل جدید آماده کنند ولی من اعتقاد دارم در همین تک بازی هم می شود تاریخ ساز شد. کل شیراز و استان فارس اصلا به شکست ما در این مسابقه فکر نمی کنند و از ما خواسته اند تا بدون توجه به شرایط مسابقات آخر فصل، این بازی را با پیروزی به اتمام برسانیم و یا حداقل با کسب یک تساوی نگذاریم خونه به خونه به لیگ برتر صعود کند.

 

آیا این نگاه ارتباطی به خرید امتیاز بهمن شیراز توسط خونه به خونه بابل دارد؟


بله، تیم خونه به خونه، شیرازی است زیرا با زحمت مردم این شهر و استان فارس به لیگ آزادگان صعود کرده که بابلی ها آن را خریده اند. هنوز هم خیلی ها در شیراز، خونه به خونه را به نام بهمن می شناسند و معتقدند آه و نفرین کسانی که این تیم را با خون و دل بالا آورده اند، پشت این تیم است. من شیرازی نیستم ولی در همین چند روز تماس های زیادی از طرف فوتبال دوستان این شهر داشتم که از ما می خواستند با تمام وجود در این بازی به میدان برویم و به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نکنیم.

 

در طول فصل و به خصوص این اواخر صحبت و شایعات زیادی در مورد ناپاکی فوتبال شنیده شده، آیا رسول بهاروندی به عنوان بازیکنی که در چرخه این فوتبال حضور دارد، در این فصل با مورد مشابهی برخورد داشته و یا چنین پیشنهادی را شنیده است؟


اینکه بگوییم فوتبال مان ناپاک است، فکر نمی کنم درست باشد و از طرفی هم مسائلی دیده یا شنیده می شود که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. متاسفانه طی ماه های اخیر بحثی که خیلی به گوش می رسد، بحث بنگاه های شرطبندی است که فکر می کنم اگر خیلی زود با آن برخورد نشود، بسیاری از نتایج فوتبال در خارج مستطیل سبز رقم خواهد خورد کما اینکه در همین فصل هم خیلی از بازیکنانی که با هم ارتباط داریم، از داشتن پیشنهادات اینچنینی حرف زده اند که شکر خدا خودشان را درگیر آن نکرده اند.

 

حرفی اگر مانده بفرمایید.


امیدوارم بازی های این هفته در سلامت کامل برگزار شود تا هر تیمی که حقش است به لیگ برتر راه یابد.

 

خبرنگار: یوسف قاسمی