۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
سوال روز؛

اگر بازی نساجی - راه آهن نیمه تمام بماند، قانون چه می گوید؟

با نتایجی که در مسابقات هفته گذشته لیگ آزادگان رقم خورد، سه تیم نفت، خونه به خونه و نساجی کارشان برای صعود به ه‍فته آخر کشیده شد.
کد خبر: ۷۷۹۰۵

به گزارش"دی اسپورت"؛ لیگ آزادگان به ایستگاه آخر رسیده و اتفاقات به گونه ای رقم خورده که جدا از نفت که با کسب یک امتیاز هم می تواند به لیگ برتر صعود کند، خونه به خونه و نساجی، دو تیم هم استانی باید علاوه بر کسب سه امتیاز دیدار پیش رو، نیم نگاهی هم به جدول تفاضل گل برای برپایی جشن صعود داشته باشند که همین موضوع موجب شده تا شائبه های زیادی در مورد یکی از دیدارها مطرح شود که با انتشار خبری در مورد تماس سئول نشینان با چهار بازیکن راه آهن برای حضور در بازی مقابل نساجی این شایعات بیش از پیش قوت گرفت.

 

طی روزهای گذشته خبری سوالی، مبنی بر اینکه اگر شرایط باشگاه راه آهن در بازی مقابل نساجی سهوا یا عمدا به سمتی برود که بازیکنان این تیم با مصدومیت یا اخراج نتوانند بازی را به پایان برسانند، قانون گذار چه می گوید و چه تصمیمی برای این مسابقه گرفته خواهد شد؟ اتفاقی که در دنیای فوتبال چندان هم غیرطبیعی به نظر نمی رسد و بارها نمونه چنین بازی هایی را در مستطیل سبز دیده ایم.

 

تمام اینها در حالی است که مدیرعامل باشگاه راه آهن ساعتی پیش طی مصاحبه ای صراحتا از حضور قدرتمند در بازی برابر نساجی سخن گفت که تنها باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد؟