۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
سرپرست تیم فوتبال امید صبا قم؛

نائینی : شکایتم را از برنامه نود پیگیری می‌کنم

سرپرست تیم فوتبال امید صبا قم گفت: از تمام خاطیان و برنامه نود شکایت کرده‌ام و پیگیری می‌کنم، آن‌ها را در دادگاه ملاقات خواهم کرد چون می‌دانم کاری نکرده‌ام و آن‌ها هیچ استنادی ندارند، فقط حرف می‌زنند. 
کد خبر: ۷۷۹۰۸

 

به گزارش"دی اسپورت"، وحید نائینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات فرهنگسرای جوان برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه تلویزیونی نود اتهامات بسیار زیادی زده شد که هیچ‌کدام مستند نبود.

 

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم افزود: گفته‌اند شماره‌حساب با نام همسرم داشته‌ام و از بازیکنان پول گرفته‌ام که هیچ‌کدام حقیقت ندارد حتی با مسئولان نود که صحبت کردم به آن‌ها گفتم چرا حرفشان را مستند نکرده‌اید.

 

وی گفت: چرا در رسانه ملی باید آبروی یک نفر ریخته شود آن‌هم بدون هیچ مدرکی، یک شخص اختلاس می‌کند و برای همه محرز می‌شود اما بازهم اسمش را مخفف می‌گویند اما در برنامه نود بدون مدرک اسم مرا کامل گفتند.

 

نائینی تصریح کرد: پس از پخش برنامه همسر و فرزندم تا صبح گریه کردند و حتی دوستان و آشناهایمان به من بدبین شده‌اند، فرزندم صبح آن روزبه مدرسه نمی‌رفت چون از دوستانش خجالت می‌کشید.

 

سرپرست امید صبا عنوان کرد: از تمام خاطیان و برنامه نود شکایت کرده‌ام و آن‌ها را در دادگاه ملاقات می‌کنم چون می‌دانم کاری نکرده‌ام و آن‌ها هیچ استنادی ندارند، فقط حرف می‌زنند.

 

منبع : تسنیم