۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸

مجیدی، آقای گل و آقای پاس گل مشترک(عکس)

وینگر فجرسپاسی درخشش قابل توجهی در این فصل داشت و عناوین آقای گلی و بهترین پاسور را به طور مشترک با مهاجم شهرداری و هافبک نساجی از آن خود کرد.
کد خبر: ۷۷۹۹۲

به گزارش «دی اسپورت»؛ شاهین مجیدی فصل ۹۷-۹۶ را با فجرسپاسی آغاز کرد که در نخستین سال حضورش در این تیم توانست مثمر ثمر ظاهر شود و با وجود عدم صعود فجری‌ها به لیگ برتر، موفق شد از نظر فردی آمار قابل توجهی از خود به ثبت برساند.


این بازیکن که سابقه حضور در استقلال اهواز و آلومینیوم اراک را نیز در کارنامه دارد، فصل فوق‌العاده‌ای را در فجرسپاسی شیراز سپری کرد و امروز در آخرین هفته از لیگ دسته اول و دیدار با صبای قم موفق شد با زدن ۴ گل پوکر کند و بیشترین سهم را در پیروزی ۶ بر صفر تیمش داشته باشد.


شاهین مجیدی با ۴ گلی که در دیدار امروز به ثمر رساند تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۷ افزایش داد تا در کنار فرشید پاداش از شهرداری ماهشهر به‌عنوان آقای گلی لیگ دسته اول در فصل ۹۷-۹۶ دست پیدا کند، اما نکته مهم در آقای گلی مجیدی وینگر بودن او در فجرسپاسی در مقایسه با پاداش، مهاجم نوک شهرداری محسوب می‌شود.


این بازیکن فجرسپاسی علاوه بر آقای گلی در لیگ دسته اول، ۹ پاس گل هم داد تا به همراه سهیل رحمانی، هافبک نساجی قائم‌شهر عنوان بهترین پاسور فصل لیگ یک را نیز از آن خود کند و با ۱۷ گل و ۹ پاس گل بیشترین سهم را در ۴۹ گل فصل فجرسپاسی شیراز داشته باشد.

 

 

 


عکس‌ها از: علیرضا شمس