۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مهاجم نفت مسجد سلیمان؛

میداوودی : تنها دلخوشی این مردم، نفت مسجد سلیمان است

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان از ماندنش در این تیم خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۲۲

به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته پایانی رقابت های لیگ آزادگان با نتیجه 2-2 در برابر مهمان خود مس رفسنجان متوقف شد ولی با 65 امتیازی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و راهی لیگ برتر شد.

 

ستاره و کاپیتان تیم مسجدسلیمانی کسی نبود جز میلاد میداوودی. بازیکن اسبق استقلال بعد از صعود دراماتیک تیمش به لیگ برتر در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: 34 هفته صدرنشین بودیم و باید به لیگ برتر صعود می کردیم. خیلی زحمت کشیدیم و مزد این زحمات همین صعود رویایی بود. از همه کسانی که در این راه به ما کمک کردند تشکر می کنم.

 

وی درباره بازی با مس رفسنجان و 2-2 شدن بازی گفت : به تیم مس رفسنجان تبریک می گویم. آنها بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند و با اینکه نتیجه بزای تاثیری برای آنها نداشت اما تا پای جان تلاش کردند و فوتبال پاکی را به نمایش گذاشتند. ما موقعیت های خوبی برای زدن گل های بیشتر داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. طبیعی بود که بعد از 2-2 شدن کمی مدارا کنیم تا حداقل یک امتیاز برای ما به دست بیاید.

 

مهاجم نفت مسجد سلیمان همچنین اذعان داشت : ما سه هفته بود که به یک برد احتیاج داشتیم و صعود به لیگ برتر حق مردم این شهر بود. تنها عشق آنها همین نفت مسجد سلیمان و همین تیم است. امیدوارم مسئولین کمک کنند تا با حضور دوباره در لیگ برتر، بازهم آسانسور نباشیم و بتوانیم در سطح اول فوتبال ایران ابرو داری کنیم.

 

وی درباره جشن قهرمانی عجیب و غریب نفتی ها و اینکه دستش به جام خورد یا خیر گفت : خب این مردم همانطور که گفتم تنها دلخوشی شان همین تیم است. قهرمانی ما برای آنها بسیار شیرین بود و می خواستند خودی نشان بدهند. به خاطر همین به زمین ریختند. خود من فقط یک لحظه جام را لمس کردم و بعد از دستم رها شد. بازهم خوشحالم که مردم از این موفقیت خوشحال هستند.

 

میداوودی در پایان در پاسخ به این سوال که در نفت می ماند یا خیر گفت : انشالله اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نفت مسجد سلیمان، تیم شهرم می مانم تا بتوانم محبت این مردم را جبران کنم. 

 

منبع : ایلنا



ترند های روز